کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>اعلام زمان وجزئیات شروع سری چهارم«خندوانه»>>احتمال حذف جناب خان از خندوانه؟ علت ناراحتی سعیدسالارزهی خالق "جناب خان" چیست؟

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 8 دقيقه


>>اعلام زمان وجزئیات شروع سری چهارم«خندوانه»

>>احتمال حذف جناب خان از خندوانه چقدرست؟ علت ناراحتی سعیدسالارزهی خالق جناب خان چیست؟

 

از پیشخوان رسانه ها - از زمانی که فصل سوم برنامه «خندوانه» به پایان رسید صحبت های زیادی درباره عدم حضور جناب خان در سری چهارم بگوش می رسد که ناشی از ناراحتی و گله سعید سالارزهی مالک و صاحب امتیاز شخصیت جناب‌خان است در ادامه علت این ماجرا و زمان سری جدید خندوانه را مطالعه نمایید...

 

 علت ناراحتی سعیدسالارزهی خالق جناب خان چیست؟
فارغ از هیاهوی بورس - سعید سالارزهی مالک و صاحب امتیاز شخصیت جناب‌خان به تازگی اعلام کرده ممکن است جناب خان در فصل بعدی «خندوانه» حضور نداشته باشد. او در میان صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده که در مدت دوسال حضور این شخصیت در «خندوانه» با وجود جذب اسپانسر برای «خندوانه»، گروه سازنده این شخصیت هیچ درآمدی نداشته است.

او معتقد است هدف این شخصیت که سال‌ها بعد از کلاه‌قرمزی و شهرموش‌ها محبوب شده، فراتر از «کوچه مروارید» و حتی مرزهای ایران است و جناب خان  تازه اول راه است. آن‌طور که سالارزهی توضیح می‌دهد تیم اولیه «کوچه مروارید» که به عنوان اتاق فکر و نگارش متن همکاری داشته‌اند محمد باقری، امیر سلطان احمدی، محمد بحرانی، نیوشا صدر و بهادر مالکی هستند که در سال 1389 کار را آغاز کردند. پس از آن سالارزهی در سال 90 محمد نادری را به عنوان نویسنده اضافه می‌کند و اتاق فکر جدیدی با حضور رضا کاظمی نژاد، سارا سالار و سیما سالار رهی، محمد نادری و خودش تشکیل می‌دهد که امیر سلطان احمدی نیز به عنوان مشاور حضور داشته است.


تمایلی به حضور جناب خان در فصل سوم «خندوانه» هم نداشتم
اما مهم‌ترین بخش گفته‌های او به حضور جناب خان در «خندوانه» باز می‌گردد، او به عنوان مالک می‌تواند از حضور این شخصیت در «خندوانه» جلوگیری کند و ظاهرا تمایلی نیز به حضور این شخصیت در «خندوانه» ندارد: «باید این نکته را بگویم که احتمال عدم حضور جناب خان در خندوانه در سری جدید خیلی بیشتر از حضورش است. راستش حضور جناب خان حتی در این دوره اخیر نیز به رغم تمایل من انجام پذیرفت. رامبد جوان دوست صمیمی من است و برنامه «خندوانه» به نظر من یک برنامه استثنایی و خاص است که توانسته در فضای شاد و صمیمی از ارزش هایی بگوید که تا قبل از آن در هیچ بستر جذابی بیان نمی‌شد و به نظر من هیچ کس غیر از رامبد از پس موفق کردن و موفق نگاه داشتن برنامه «خندوانه» بر نخواهد آمد ولی جناب خان به خندوانه دعوت شد تا تیم ما که چندین سال برای خلقش تلاش کرده‌ایم، بهره‌برداری کنیم.»


نداشتن درآمد از «خندوانه»
اما ادامه صحبت‌های او جالب‌تر می‌شود، سالارزهی از نداشتن درآمد از «خندوانه» خبر می‌دهد و می‌گوید: «به رغم این‌که حضور جناب خان در خندوانه موفقیت‌های زیادی برای این برنامه و شبکه نسیم به همراه داشته و اسپانسرهای زیادی جذب کرده، در طی این دو سال ما هیچ درآمدی از این حضور نداشته‌ایم. از طرفی جناب خان با انگیزه ها و اهداف خاص و متفاوتی خلق شد و به نظر می‌رسد وقتش رسیده که مسیر شخصی اش را ادامه دهد.»

او همچنین در پاسخ به این‌که اگر از لحاظ مالی با «خندوانه» به توافق برسند مشکل برطرف خواهد شد؟ این‌طور توضیح می‌دهد: «نه. گفتم ما برنامه و اهداف مشخصی برای جناب خان داریم و اگرچه حق طبیعی ماست که از منافع مالی جناب خان بهره برداری کنیم ولی نه به هر قیمتی. قبلا هم گفتم ما تازه در ابتدای راه هستیم و خیلی ایده‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای جناب خان در نظر داریم و شرط اصلی ما برای ادامه، حفظ موفقیت و محبوبیت جناب خان است و برای ما این نگرانی وجود دارد که جناب خان در مدت خیلی طولانی در «خندوانه» آسیب ببیند.»


آیا جناب خان خارج از «خندوانه» نیز همین اندازه جذاب است؟
از سالارزهی پرسیده می‌شود از نظر او جناب خان خارج از «خندوانه» نیز همین اندازه جذاب است؟ که پاسخ می‌دهد: «حتما همینطور است. شما اگر فیلم سینمایی جناب خان اکران شود نمی روید تماشا کنید؟»

و در توجیه این‌که تجربه «کوچه مروارید» چنین چیزی را نشان نمی‌دهد می‌گوید: «ما «کوچه مروارید» را برای کودکان ساختیم و  برند شدن در حوزه کودک فرمول کاملا متفاوتی دارد. احتیاج به زمان طولانی دارد تا بچه‌ها با کاراکترها انس بگیرند.»


ساخت فیلم سینمایی جناب خان
صاحب‌امتیاز جناب خان در ادامه درباره ساخت فیلم سینمایی او و حضور رامبد جوان در آن این‌طور اظهار نظر می‌کند: «جناب خان با شرایط فعلی در حوزه بزرگسال موفق‌تر عمل خواهد کرد اما این فیلم طوری ساخته خواهد شد که چنانچه خانوده ای با کودک هفت ساله‌شان هم به تماشا بیایند، همه‌شان خوشحال و راضی سالن را ترک کنند ولی همانطور که گفتم مخاطب اصلی‌مان بزرگسال است. بخش‌های خصوصی و دولتی علاقه‌شان را برای اسپانسری این مسئله نشان داده‌اند. تیم ما ترجیح می‌دهد که رامبد هم کنار جناب خان بازی کند و هم کارگردانی فیلم را به عهده بگیرد اما اگر به مدت طولانی درگیر «خندوانه» باشد و وقت نداشته باشد، برای ما بهتر است که فقط بازی کند و کارگردانی را به شخص دیگری واگذار کنیم. منتظریم تا ضبط «خندوانه» تمام شود و بنشینیم درباره این مسئله صحبت کنیم.»


نگران یکنواختی جناب خان هستیم اما مسائل مالی حل شود می‌مانیم
با تمام صحبت‌هایی که سالارزهی درباره احتمال حضور نداشتن جناب خان در «خندوانه» به آن‌ها اشاره می‌کند، او خود را در قبال جناب خان امانت‌دار خالقان و مردم می‌داند و می‌گوید: «در حال حاضر جناب خان در بین مردم محبوبیتی کم نظیر را دارد و چنانچه به این کاراکتر آسیبی وارد شود، مردم نیز متاثر خواهند شد. برنامه خندوانه تقریبا هر شب اجرا می شود و نگرانی درباره یکنواختی و بی خاصیت شدن جناب خان وجود دارد.»

اما نکته جالبی در میان صحبت‌های بعدی او وجود دارد، سالارزهی انتظار احترام متقابل به حقوق مادی و معنوی طرفین را دارد و ادامه می‌دهد: «همانطور که گفتم علاوه بر این مسائل مالی هم بی‌تاثیر نیست و اگر امکان سازگاری بین اهداف کاری و مالی ما با تیم «خندوانه» وجود داشته باشد و احترام متقابل به حقوق مادی و معنوی طرفین موجود باشد، احتمال تداوم حضور جناب خان در خندوانه خواهد بود.»


احلام هم می آید
و خبر آخر درباره حضور احتمالی احلام در کنار این شخصیت محبوب است: «در واقع اتاق فکر جناب خان درباره‌اش تصمیم نهایی را خواهد گرفت. عده ای از دوستان اعتقاد دارند هیچ گاه شکل ظاهری اش را نشان ندهیم و بعضی از بچه ها با دیده شدن احلام موافق هستند ولی نه به این زودی. خود من دوست دارم که حتما دیده شود و خیلی هم زود چون اعتقاد دارم با آمدن احلام ظرفیت های جدیدی برای جناب خان فراهم خواهد شد.»

 

>>رامید جوان جزئیات زمان شروع سری جدید خندوانه را اعلام کرد
خندوانه همزمان با شب یلدای 95 پخشش شروع میگردد

رامبد جوان با انتشار پستی از آخرین وضعیت برنامه و تغییراتش و همچنین زمان پخش خندوانه خبر داد


سلام عزیزانِ من!
دلمون براتون تنگ شده.
١- تلاش مى کنیم تا خندوانه رو براى شب یلدا شروع کنیم و مهمون خونه هاتون مى شیم(چقدر این جمله لوسه ولى چیز دیگه اى نداشتم بگم.)
٢-همچنان در تلاشیم با سعید سالارزهى دوست قدیمیم که متاسفانه از چیزهایى دلخور و خشمگینه ( که مهم نیست ما چقدر موافقیم یا نیستیم و چقدر بهش حق مى دیم یا نمى دیم… مهم اینه که رفیق قدیمیمون دلخوره باید دلش رو مثل این همه سال که دوست صمیمى بودیم به دست بیاریم… نگران نباشین سعید خیلى رفیق خوب و مهربونیه….) جناب خان به خندوانه برمى گرده.
٣- در اوج اینکه مى خوایم جناب خان کنارمون باشه ولى اگه سعید جانِ سالارزهى همچنان به دلخوریش ادامه بده و جناب خان کنارمون نباشه.این نوید رو مى دم که محمد بحرانى کنارمون خواهد بود تا تهش. و کلى ایده هاى درجه یک براتون خواهیم داشت...


فصل چهارم چه تغییراتی خواهد داشت؟
«خندوانه در مسیر خودش خواهد ماند. برای فصل چهارم، قرار نیست خندوانه خیلی تغییر لحن بدهد. دربخش کمدین‌ها باید فکر و تصمیم جدیدی بگیریم، چون تعداد آنها کم شد و از سوی دیگر هم همه حاضر نیستند که این تجربه را انجام دهند. شک نکنید من به تمام بازیگران این مملکت زنگ زدم، اما برخی از آنها فکر نمی‌کنند که بتوانند همچنین کارهایی را انجام دهند. خیلی ها آمدند تست زدند و در حضور مخاطبان استندآپ کمدی اجرا کردند اما خوب درنیامد و استفاده نشد. مسابقه «خنداننده برتر» به یک اتفاق بزرگ و جذابی در تلویزیون تبدیل شد و یک هیجان بزرگ و عجیب بود برای پایان دوره دوم اما اصولا قرار نیست که لحن خندوانه مانند آن مسابقه باشد. یعنی قرار نیست که خندوانه هر شب فریاد بزند که مردم بیایید، قرار است یک کار عجیب بکنیم. ما برای شروع فصل سوم هم به دلیل زمان کمی که داشتیم نیاز به یک ایده سریالی داشتیم که ادامه دار باشد و ایده اجرای لباهنگ به ما بسیار کمک کرد تا کمی به پیش برویم.»

با توجه به قراردادی که بین شبکه نسیم و تهیه کننده برنامه تلویزیونی “خندوانه” وجود دارد، تولید و پخش “خندوانه” تا پایان امسال ادامه دارد و در صورت رضایت دو طرف، ممکن است پخش این برنامه در سال 96 نیز ادامه پیدا کند.

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان