کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>نبض بازار مسکن>>>با مزایای اپلیکیشن «آی هوم» بزرگترین وب‌سایت املاک کشور«ihome.ir» آشنا شوید؛«آی هوم»رقیب آژانس‌های املاک نیست

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


>>نبض بازار مسکن؛ با قابلیتها و مزایای اپلیکیشن «آی هوم» بزرگترین وب‌سایت املاک کشور آشنا شوید؛

>>>>> «آی هوم»رقیب آژانس‌های املاک نیست

 

وب سایت بورس نگار - این روزها استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند حرف اول را در بازار اقتصاد و تجارت می زند چرا که باعث تسریع و راحتی کارها شده تا جاییکه هر روز شاهدیم اپلیکشنی جدید برای تسهیل کارهای روزمره معرفی می گردد از «اسنپ» «آپ» «زودفود» گرفته تا اپلیکیشن «آی هوم» بعنوان یار آژانس‌های املاک...

 

بازار مسکن و ساختمان - مدیرعامل وب‌سایت ihome.ir در خصوص مزایا، عملکرد و آمارهای مربوط به فعالیت مجموعه آی هوم گفت: «مجموعه خانه من» جامع‌ترین وب‌سایت املاک کشور است که اول مردادماه 95 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. محمدحسین رفعت‌نژاد با اشاره به اینکه وب‌سایت ihome.ir خدمات بسیار متنوعی را به مشتریان خود که آژانس‌های املاک هستند ارائه می‌دهد، افزود: این وب سایت سبب تضعیف کسب‌و‌کارهای آژانس‌های املاک نیست، بلکه یار آژانس‌های املاک است. به این صورت که با آوردن فناوری روز دنیا به صنف املاک که سال‌ها با شیوه سنتی فعالیت می‌کردند، آنها را با اتفاقات روز دنیای تجارت همراه می‌کند. وی گفت: در روزهای نخست فعالیت این مجموعه، جلب همکاری و اعتماد آژانس‌های املاک دشوار بود، اما مجموعه ihome.ir، به واسطه سرویس‌های باکیفیت و مطمئنی که به آژانس‌های املاک ارائه کرد، توانست جایگاه خوبی در بازار املاک به‌دست آورد.

 
رفعت‌نژاد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار آژانس املاک و نزدیک به 12 هزار مشاور با مجموعه ihome.ir همکاری دارند. این درحالی است که ما تنها وب‌سایت املاک هستیم که بابت خدمات خود از آژانس‌های املاک وجه دریافت کرده و آنها نیز با رضایت کامل این هزینه را به ما پرداخت می‌کنند. وی گفت: روزانه بیش از 2500 فایل با کیفیت همراه با توضیحات کامل و عکس در «دیتابیس» ما ثبت می‌شود که این فایل‌ها پس از طی مراحل مختلف نظیر کنترل کیفی، در وب‌سایت قرار می‌گیرند و به این ترتیب درصد خطا نسبت به ثبت فایل‌های غیرواقعی به صفر می‌رسد. رفعت‌نژاد با اشاره به رکود بازار مسکن و اختلاف قیمت زیاد در مناطق مختلف شهر ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که وب‌سایت ihome.ir دنبال می‌کند «ایجاد شفافیت» در بازار مسکن است؛ به این ترتیب که با ارائه داده‌های با کیفیت، فاصله بین قیمت مورد انتظار مشتری و قیمت بازار کاهش پیدا می‌کند که این امر سبب کاهش ریسک و افزایش معاملات می‌شود.

وبسایت ihome.ir، جامع‌ترین پرتال املاک کشور است که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این وبسایت، تنها یک سامانه جست‌وجوی ملک نیست بلکه خدماتی فراتر از خرید، فروش و اجاره ملک به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌کند. فروشندگان و افراد جویای ملک، با مراجعه به این وبسایت می‌توانند علاوه بر رفع نیاز مسکن خود، اطلاعات بسیار جامعی از موقعیت ملک مورد نظر، معابر و دسترسی به سرویس‌های حمل و نقل عمومی، نزدیکترین مراکز خدماتی، درمانی، آموزشی و فروشگاه‌ها ارائه می‌کند.
وبسایت ihome.ir، به لطف داشتن بانک اطلاعاتی بسیار جامع از املاک کشور، اطلاعات تحلیلی لحظه‌ای از تغییرات قیمت، پیش‌بینی و روند قیمت منطقه‌ای ارائه می‌کند. اطلاعات املاک ثبت شده در وبسایت ihome.ir کاملا معتبر بوده و تمامی آگهی‌ها پس از طی مراحل مختلف، بررسی شده تا از ثبت آگهی‌های غیرواقعی جلوگیری به عمل آید. امکان دسترسی همیشگی و آنلاین به این وبسایت از یک سو و ثبت مشخصات کامل ملک اعم از متراژ، عمر بنا، تعداد اتاق خواب، طبقه، امکانات رفاهی همراه با عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت از آن از سوی دیگر، ریزترین اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد جویای ملک قرار می‌دهد و بدین ترتیب فرآیند انتخاب و یافتن خانه به میزان قابل توجهی آسان می‌شود.

برچسب ها: ,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان