کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

فردا 8 اردیبهشت >>> نحوه عرضه اولیه سهام پتروشیمی مبین و میزان سهمیه کارگزاری ها و معامله گران حقیقی و آنلاین مشخص شد

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

فردا 8 اردیبهشت >>> نحوه عرضه اولیه سهام پتروشیمی مبین و میزان سهمیه کارگزاری ها و معامله گران حقیقی و آنلاین مشخص شد  


روز سه شنبه مورخ ۰۸/۰۲/۱۳۹۴ تعداد ۰۰۰ر۶۴۰ر۹۹۷ سهم معادل ۷ درصد از سهام شرکت پتروشیمی مبین متعلق به شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان ۴۹۰امین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های بازار دوم در نماد “مبین” با شرایط زیر عرضه خواهد شد.

۱- سهمیه درنظر گرفته شده برای هر ایستگاه معاملاتی حداکثر ۰۰۰ر۴۵۰ سهم می باشد.

۲-سهمیه هرایستگاه معاملاتی باید حتماً از طریق همان ایستگاه خریداری شود. خرید بیش از سهمیه منجر به ابطال کلیه خرید می شود.

۳- سهمیه صندوقهای سرمایه گذاری مطابق با اطلاعیه شماره ۵۶۰۵۱/۱۳۰ مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ منتشره در سایت بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

۴- طبق مقررات خرید و یا تخصیص سهام عرضه اولیه به کد شرکت کارگزاری ممنوع می باشد.

۵-تعداد ۰۰۰ر۵۲۰ر۱۴۲ سهم جهت عرضه برای مشتریان برخط در نظر گرفته شده است که پس از ساعت ۱۲:۳۰ انجام خواهد شد. کارگزاران محترم درجریان کشف قیمت سهام شرکت مذکور، می بایست دسترسی مشتریان برخط را مسدود نمایند.هر گونه مسئولیت ناشی از عدم مسدود بودن دسترسی مشتریان برخط هر کارگزاری بر عهده آن کارگزاری و مدیر معاملات بر خط می باشد.مقتضی است پس از فرآیند کشف قیمت توسط ایستگاههای کاری کارگزاران و پس از ارسال پیام می بایست دسترسی مشتریان بر خط توسط کارگزاران فعال شود. بدیهی است تا قبل از آن زمان دسترسی مشتریان بر خط نمی بایست فعال باشد.

۶- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر مشتری بر خط ۰۰۰ر۱۰ سهم می باشد. خرید بیش از سهمیه اعلام شده برای مشتریان بر خط چه از طریق یک کارگزاری و یا چندین کارگزاری مجاز نمی باشد و منجر به ابطال کلیه خرید مشتری خواهد شد.

۷- لازم بذکرست بجز سهمیه صندوقهای سرمایه گذاری و مشتریان بر خط همه سفارشهای خرید وارده در عرضه اولیه نماد معاملاتی مبین بصورت گروهی بوده و ورود سفارش خرید به کد مشتری مجاز نمی باشد.لازم است کارگزاران در ورود سفارشهای خرید خود دقت لازم میذول نمایند. مدیریت بازار

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان