کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جمالی جانشین مدنی در سایپا >>> جزئیات تغییر در مدیریت گروه خودروسازی سایپا ... / 9 خرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

جمالی جانشین مدنی در سایپا >>> جزئیات تغییر در مدیریت گروه خودروسازی سایپا ... / 9 خرداد 94

 

یک مقام آگاه از تغییر در مدیریت گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: مهدی جمالی مدیرعامل فعلی شرکت لیزینگ صنعت و معدن جایگزین سعید مدنی در سایپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز حکم انتصاب مدیرعامل جدید سایپا صادر نشده است، افزود: به احتمال زیاد روز شنبه هفته آینده مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید سایپا برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، تغییر در مدیریت گروه خودروسازی سایپا در حالی اتفاق می‌افتد که روز گذشته نتیجه مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروساز اعلام و اهلیت این شرکت‌ها برای خرید سرخابی‌ها رد شد.

خوشحال می‌شوم بگویند دیگر مدیرعامل سایپا نیستم.» این جمله سعید مدنی است در گفت‌و‌گوی سال گذشته‌اش با «دنیای اقتصاد» . کسی که دیگر مدیرعامل دومین خودروساز بزرگ ایران نیست و کسی نمی‌داند حالا خوشحال است یا ناراحت.

 مدنی در حالی عصر پنج‌شنبه گذشته از سمت خود برکنار شد و جایش را به مهدی جمالی داد که از مدت‌ها پیش شایعه رفتن وی از دومین خودروساز بزرگ کشور مطرح بود و خیلی‌ها می‌گفتند این اتفاق، دیر یا زود محقق می‌شود. وی شهریورماه 91 از پارس خودرو به سایپا رفت تا سکان این شرکت درگیر در بحران مالی را به دست بگیرد، اما توفان چنان دومین خودروساز بزرگ ایران را درنوردیده بود که وی نتوانست تمام و کمال آن را مهار کند. حضور مدنی در کیلومتر 16 جاده مخصوص مصادف بود با ماجرای معروف واگذاری سهام سایپا و خروج 2500 میلیارد تومان نقدینگی از این شرکت؛ با این حساب، وی باید آب رفته را به جوی باز می‌گرداند./فارس/

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان