کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔴فارغ از بورس> رونالدو CR7 در تهران؛ بهترین هتل تهران میزبان پردرآمدترین فوتبالیست جهان؛ با هتل اسپیناس پالاس و امکانات منحصر بفردش آشنا شوید

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 15 دقيقه


فارغ از بورس>> کریستیانو رونالدو پردرآمدترین فوتبالیست جهان CR7 در تهران؛ بهترین هتل تهران میزبان بهترین بازیکن جهان؛ با هتل اسپیناس پالاس و امکانات منحصر بفردش آشنا شوید؛ برآوردی از درآمد نجومی هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران

 

وب سایت بورس نگار - با توجه به امکانات موجود و عدم توانایی در میزبانی مسابقات بین المللی، کمتر پیش می آید تا پای بازیکن تراز اولی از فوتبال به کشوری مثل ایران باز شود ولی این بار با توجه به سرمایه گذاری های گسترده عربستان در حوزه های مختلف و تنوع سبد سرمایه گذاری هایش، بازیکنان تراز اول و با سابقه ای همچون نیمار و رونالدو و ... به لیگ این کشور راه پیدا کردند و این فرصت دست داده تا علاقه مندان به این ستاره ها بتوانند از نزدیک تماشاگر آنها باشند ...
روز گذشته رونالدو پردرآمدترین فوتبالیست جهان به همراه تیم النصر برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمد و در هتل بزرگ اسپیناس پالاس تهران مستقر شد به این بهانه نیم نگاهی به امکانات منحصر بفرد یکی از بهترین هتلهای تهران خواهیم پرداخت تا کمی هم از هیاهوی بورس دور شده باشیم پس تا انتها با وب سایت بورس نگار همراه ما باشید ...

 

دیدار رونالدو با آدرین کودک ایرانی در تهران وب سایت بورس نگار

وب سایت بورس نگار - فارغ از هیاهوی بورس - با توجه به امکانات موجود و عدم توانایی در میزبانی مسابقات بین المللی، کمتر پیش می آید تا پای بازیکن تراز اولی از فوتبال به کشوری مثل ایران باز شود ولی این بار با توجه به سرمایه گذاری های گسترده عربستان در حوزه های مختلف و تنوع سبد سرمایه گذاری هایش، بازیکنان تراز اول و با سابقه ای که همچنان در تیمهی ملی خود تاثیرگذار هستند همچون نیمار و رونالدو سادیو مانه و ...  به لیگ این کشور راه پیدا کردند و این فرصت دست داده تا علاقه مندان به این ستاره ها بتوانند از نزدیک تماشاگر استعداد آنها باشند
روز گذشته رونالدو به همراه تیم النصر برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمد و در هتل بزرگ اسپیناس پالاس تهران مستقر شد به این بهانه نیم نگاهی به امکانات و تسهیلات منحصر بفرد یکی از بهترین هتلهای تهران خواهیم پرداخت تا کمی هم از هیاهوی بورس دور شده باشیم پس تا انتها همراه ما باشید ...

هتل اسپیناس پالاس در تهران وب سایت بورس نگار

 گروه هتل‌های اسپیناس ساخت اولین هتل خود را در سال ۱۳۸۰ در آستارای استان گیلان به پایان بردند. همان زمان مسوولان این گروه اعلام کردند که دومین هتل از سری هتل‌های اسپیناس در تهران ساخته خواهد شد. ۲۷ بهمن ۱۳۸۵ کلنگ ساخت هتل اسپیناس خلیج فارس در بلوار کشاورز تهران زده شد و ۲۷ ماه بعد در اسفند ۱۳۸۸ افتتاح شد. اما هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره در ارتفاعات منطقه سعادت‌آباد در منطقه ۲ شهرداری تهران است. این هتل در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۴ با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح شد، هتل اسپیناس پالاس دارای ۲۰ طبقه، ۴۰۰ اتاق و سوئیت و بیش از ۱۴ سالن گردهمایی با گنجایش ۲۰ تا ۱۵۰۰ نفر می‌باشد. اتاق اسکای که گران‌ترین سوئیت این هتل محسوب می‌شود، برای اقامت رونالدو پیشنهاد شده است. این سوئیت ۲۵۰ متری در آخرین طبقه هتل قرار داشته و دارای اتاق خواب جداگانه، اتاق کار، سالن مستقل و جکوزی اختصاصی درون سوئیت است. دسترسی به این هتل از نقاط مختلف پایتخت آسان است چراکه هتل اسپیناس پالاس در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام و میدان بهرود واقع شده است.

 

 

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران
مسافران و گردشگرانی که با رزرو هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های تهران این هتل 5 ستاره را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند از امکانات و خدمات ویژه و بی نظیری بهره ببرند.


کافه سان ست
کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس با نام کافه سان ست بهترین گزینه برای صرف یک فنجان قهوه و دسرهای خوش طعم است. این کافی شاپ با طراحی و دکوراسیون منحصربفرد و چیدمانی چشم نواز محلی مناسب برای استراحت، قرارهای کاری و دوستانه است. در کافه سان ست انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه، نسکافه، چای، دمنوش، آبمیوه های طبیعی و انواع دسر، بستنی، گلاسه و ... سرو می شود.


رستوران لاتون
اگر قصد دارید در فضایی مدرن و شیک یک وعده غذای لذیذ را نوش جان کنید، بهترین گزینه رستوران لاتون هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس است. در این رستوران که طراحی مدرن و بین المللی دارد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت و طعم سرو می شوند.


رستوران دیبا
یکی از بخش های جذاب هتل اسپیناس پالاس رستوران سنتی دیبا است. این رستوران از طراحی خوش نقش و زیبا برپایه هنر و معماری ایرانی ساخته شده و محیطی دلپذیر را فراهم آورده است. در رستوران دیبا انواع غذاهای اصیل ایرانی با رنگ و بویی سنتی سرو می شوند و نوشیدنی های سنتی مانند چای و قهوه نیز بعد از غذا در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

 

رستوران اسکای لانژ
این رستوران که بر فراز هتل 21 طبقه اسپیناس پالاس قرار گرفته چشم اندازی خیره کننده از شهر را هنگام میل کردن غذا به مهمانان هدیه می دهد. لذت صرف انواع صبحانه و غذاهای ایرانی، فرنگی، سوشی بارها و دسرها در اسکای لانژ می تواند خاطرات به یادماندنی از رزرو هتل اسپیناس پالاس و اقامت در آن رقم بزند.

 


هتل بزرگ اسپیناس پالاس تهران

برآوردی از درآمد نجومی هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران
دو شب اقامت در اسپیناس پالاس فقط ۹۰ میلیون تومان ناقابل!

می‌توان گفت این بیشترین بضاعت ایران برای پذیرایی از رونالدو بود. هزینه یک شب اقامت در این سوئیت، حدود ۴۵ میلیون اعلام شده (براساس نرخ موجود در سایت هتل اسپیناس پالاس برای رزرو) که برای دو شب اقامت ستاره فوتبال جهان، این رقم به ۹۰ میلیون تومان می‌رسد. البته مشخص نیست این رقم فقط برای اقامت مسافران و توریست های خارجی مورد محاسبه قرار می گیرد یا برای ستاره فوتبال جهان رقم خیلی متفاوت تر از این خواهد بود!

هرچند اگر این رقم را برحسب دلار یا یورو محاسبه کنیم، فراهم کردن بهترین اقامت برای رونالدو در تهران رقمی بسیار ناچیز خواهد بود. اتفاقی که محل اقامت رونالدو را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد، پر شدن تمامی اتاق‌های این هتل پیش از ورود النصر به تهران توسط ایرانیان است.


فارغ از اتاق‌های رزرو شده توسط تیم النصر، اگر به طور خوش‌بینانه میانگین قیمت اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس را ۱۰ میلیون تومان درنظر بگیریم، دو شب اقامت رونالدو در این هتل بیش از ۷ میلیارد تومان آورده مالی برای مدیران اسپیناس پالاس به همراه داشت.

شاید بتوان گفت اسپیناس معدود روز‌هایی را در طول عمر خود به این شلوغی و استقبال دیده است. این هزینه تنها برای اقامت در هتل محاسبه شده و اگر سایر هزینه‌ها را محاسبه کنیم، به مبالغی بیش از این می‌رسیم.

 

رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار

یکی از زیبای های حضور ستاره پرتغالی در کشورمان دیدار وی با دختر هنرمند ایرانی می باشد که تصویری از وی را با وجود معلولین با پاهایش به زیبای کشیده بود و آرزوی دیدار با این اسطوره فوتبال را داشت. فاطمه حمامی که تصویر چهره رونالدو را با پا نقاشی کرده بود آرزو داشت که کریستیانو را از نزدیک ببیند و سرانجام با هماهنگی‌های انجام شده توسط باشگاه پرسپولیس این ملاقات انجام شد که با استقبال گرم رونالدو از این دختر همراه شد و او به آرزویش رسید.

 

دیدار کریستیانو با آدرین کودک ایرانی عاشق رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار
دیدار کریستیانو با آدرین کودک ایرانی عاشق رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار

 

 

 

سایر امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

مراکز سلامتی و زیبایی
با مراجعه به مراکز سلامتی و زیبایی هتل می توانید ساعاتی به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، حس آرامش و جوانی را تجربه کنید. در طبقه منفی سه مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس با در برداشتن فضای اختصاصی مجزا برای خانم ها و آقایان و بهره مندی از تیم حرفه ای، مجموعه ای کامل از خدمات سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد. از مهمترین این خدمات زیبایی می توان به خدمات زیبایی آقایان مانند اصلاح موی سر و ریش، پاکسازی صورت و لایه برداری، ماسک و کراتین مو، گریم صورت و خدمات زیبایی بنوان مانند کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور، پرافین تراپی دست و پا، اصلاح مو، صورت و ابرو، فیشیال پوست، کاشت مژه و ... اشاره نمود.

بخش ماساژ با ارائه انواع ماساژهای صورت، دست و پا، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ سوئدی، حمام سنتی و ... بهترین محل برای کسب آرامش جسم و روح به شمار می رود. سالن استخر و سونا، جکوزی، آموزش شنا، یالن بدنسازی و ورزشی نیز از دیگر بخش های مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس می باشند.


تالارها و سالن ها
هتل اسپیناس پالاس تهران دارای سالن های چند منظوره و تالارهای چذیرایی برای برگزاری انواع مراسمات و جشن ها مانند همایش ها و جلسات اداری و سازمانی، ضیافت عقد و عروسی و ... است. این سالن ها از طراحی لوکس و چیدمان منحصربفردی برخوردار بوده با بهترین و به روزترین امکانات و وسایل مانند خدمات صوتی و تصویری مدرن، نورپردازی جذاب، اینترنت پرسرعت، سفره عقد و ... تجهیز شده اند.


موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران
این هتل مجلل و فوق لوکس در یکی از بهترین مناطق پایتخت در ارتفاعات سعادت آباد واقع شده است. موقعیت مکانی ویژه این هتل باعث شده است مهمانان در محیطی آرامش بخش اقامتی دلپذیر را تجربه کنند و چشم انداز خیره کننده ای از شهر و کوه های اطراف را تماشا کنند. مهمانان می توانند با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی پایتخت برخوردار شوند. پارک ژوراسیک، پارک پلیس، فرحزاد، درکه، بوستان نهج البلاغه و ... از مهمترین جاذبه هایی هستند که در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.


===
استاندارد گاردن بالکنی
استاندارد گاردن بالکنی-هتل اسپیناس پالاستکمیل ظرفیت تصاویر ویدیو
برای 1 شب
7,700,000
7,315,000 تومان
قیمت شبهای دیگر
نوع سرویس اضافه: تخت اضافه
2 نفر
صبحانه
1 نفر اضافه
امکانات
اتاق استاندارد 30 متری دارای بالکن کوچک واقع در طبقات 4 .دارای دو تخت تک نفره جدا .صبحانه سلف سرویس .دارای سیستم تهویه ی مطبوع هوا .امکان استفاده از مجموعه ورزرشی .تلویزیون 45 اینچ .دارای میز آرایش .اینترنت پر سرعت .پارکینگ .کمد دیواری اثاثیه مهمان .مینی بار (شامل هزینه) و یخچال داخل اتاق .صندوق اماناتروم سرویسسرویس خشکشوییتخت اضافهتخت کودکتراسبالکنتهویه هواسرویس حمام و دستشویی شخصیسشوارمینی باریخچالصندوق امانات داخل اتاقتلوزیون ماهوارهوای فایخط مستقیم تلفندسترسی به اینترنتتن پوش حمامدمپاییپارکینگ


============
امکانات هتلی
 در همه آنها این امکانات مشترک است:
میز کار جادار
تلویزیون IP ٤٥ اینچی
مینی بار و یخچال داخل هر اتاق (با هزینه اضافه)
صندوق امانات
سرویس چای و قهوه ی رایگان
انتخاب اتاق قابل سیگار کشیدن به انتخاب شما
اتاق استاندارد: متراژ اتاق ۳۵ مترمربع بوده و دارای تخت تک نفره یا دو نفره است.

 


سوییت جونیور: متراژ هر اتاق ۵۵ مترمربع است و دارای تخت دوبل یا دو تخت تک نفره است. حمام‌ این سوییت‌ها انواع وان‌ها را دارد. مسافران این سوییت‌ها می‌توانند از خدمات بیزنیس هم برخوردار شوند. امکاناتی مانند: خدمات کپی و دورنگار، پرینت، خدمات پست مرسولات و مترجم.


سوییت لاکچری: متراژ اتاق ۸۰ مترمربع است. دارای یک تخت دو نفره است. از دیگر امکانات این سوییت می‌توان به این موارد اشاره کرد: دو حمام، وان حمام و جکوزی متناسب با سلیقه مهمانان و دو تلویزیون ٤٢ اینچی در هر اتاق. مسافران سوییت‌های لاکچری می‌توانند از خدمات بیزنیس هم برخوردار شوند. امکاناتی مانند: خدمات کپی و دورنگار، پرینت، خدمات پست مرسولات و مترجم.


سوییت پرزیدنت: متراژ اتاق ١١٥ مترمربع بوده و اتاق نشیمن و اتاق خواب در این مدل سوییت از یکدیگر جدا هستند. از دیگر امکانات این سوییت‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: دو سرویس بهداشتی جداگانه، وان حمام و جکوزی متناسب با سلیقه ی مهمانان، دو حمام و دو تلویزیون ٤٢ و ٥٥ اینچی در هر اتاق. مسافران سوییت‌های پرزیدنت می‌توانند از خدمات بیزنیس هم برخوردار شوند. امکاناتی مانند: خدمات کپی و دورنگار، پرینت، خدمات پست مرسولات و مترجم.


سوییت اسپیناس: متراژ اتاق ۱۴۰ مترمربع است و یک تخت دو نفره دارد. از دیگر امکانات این سوییت‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: سرویس بهداشتی جداگانه، دو حمام، وان حمام و جکوزی متناسب با سلیقه ی مهمانان، آشپزخانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل، میز غذاخوری لوکس شش نفره برای صرف عصرانه و وعده‌های اصلی و یا برگزاری جلسات، دو سرویس بهداشتی جداگانه برای هر دو اتاق، دو تلویزیون ٤٢ و ٥٥ اینچی در هر اتاق. مسافران سوییت‌های اسپیناس می‌توانند از خدمات بیزنیس هم برخوردار شوند. امکاناتی مانند: خدمات کپی و دورنگار، پرینت، خدمات پست مرسولات و مترجم.


امکانات غیراقامتی
به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و نزدیکی به وزارت‌خانه‌ها و مراکز دولتی یکی از مکان‌های مناسب برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهاست.

سالن‌های هتل اسپیناس
سالن‌های هتل اسپیناسیکی از بهترین هتل‌ها برای برگزاری جلسات کاری، قرارهای کاری بین المللی، برگزاری همایش و سمینار است و دارای چند سالن است:

سالن خلیج فارس: پذیرش ۴۵۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۸۰۰ نفر گنجایش دارد.
اتاق ویژه خلیج فارس: پذیرش ۴۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۵۵ نفر گنجایش دارد.
سالن پاسارگاد: پذیرش ۴۰۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۸۰۰ نفر گنجایش دارد.
اتاق پاسارگاد ۲: پذیرش ۱۰۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۱۵۰ نفر گنجایش دارد.
اتاق رستوران مدیترانه: پذیرش ۴۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۵۰ نفر گنجایش دارد.
اتاق اسپیناس سوییت: مدل چینش صندلی‌ها چنان است که ۴۰ نفر گنجایش دارد.
سالن لوشاتو: پذیرش ۱۰۰ نفر را دارد و اگر صندلی‌ها سینمایی چیده شوند تا ۱۲۰نفر گنجایش دارد.

 
رستوران‌ها و کافی‌شاپ
رستوران‌ها و کافی‌شاپرستوران سنتی: این رستوران دکوراسیون کاملا سنتی دارد و از طرح‌های اصیل ایرانی دوره صفویه برای دکوراسیون آن استفاده شده است. موسیقی سنتی زنده در این رستوران برقرار است.
این رستوران در طبقه منفی یک هتل واقع شده است.
رستوران مدیترانه: در این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای بین‌المللی هم سرو می‌شود. این رستوران در طبقه دوم هتل اسپیناس است و چشم اندازی از بلوار کشاورز دارد. همچنین صبحانه سلف سرویس هتل نیز در این رستوران سرو می‌شود.
کافی‌شاپ: انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافه وجود دارد که می‌توانید از آن ها لذت ببرید. همچنین، میان وعده‌های سبک، مافین و انواع شیرینی‌ها در این کافه ارایه می‌شود.

 

امکانات ورزشی هتل اسپیناس
امکانات ورزشی هتل اسپیناسهتل اسپیناس خلیج فارس مانند هر هتل پنج ستاره دیگر امکانات ورزشی و رفاهی دارد که به قرار زیر است:
استخر
سونا خشک و بخار
جکوزی
سالن ماساژ
باشگاه بدن‌سازی
تجهیزات کاردیو
تمرین با مربیان حرفه‌ای
سالن بیلیارد
فقط قابل ذکر است که زمان استفاده از این امکانات بین ساعات ۷ صبح تا ۲۲ است

خدمات رفاهی و بانکی
هتل اسپیناس خلیج فارس سعی کرده است تا حداکثر امکانات برای رفاه حال مسافرانش فراهم کند. این هتل امکانات زیر را دارد:
اینترنت در اتاق‌ها و لابی
کافی نت
پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو
تاکسی‌سرویس
خشکشویی
سالن زیبایی مخصوص آقایان
ورودی مناسب‌سازی شده برای افراد کم‌توان

دسترسی شهری به هتل اسپیناس
دسترسی شهری به هتل اسپیناسهتل اسپیناس خلیج‌ فارس تقریبا در مرکز شهر تهران واقع شده و از لحاظ دسترسی یکی از بهترین مکان‌هاست.
به فاصله چند دقیقه به میدان ولی‌عصر و ایستگاه متروی آن نزدیک است. نزدیکی این هتل به خیابان ولی‌عصر که شاهراه تهران است، دسترسی را به دیگر نقاط تهران آسان می‌کند. وجود بی‌آ‌رتی مسافران را به راحتی از یک طرف به میدان تجریش و شمال تهران می‌رساند و از طرف دیگر به میدان راه‌آهن و مرکز سفرهای ریلی تهران.

 

نزدیکی به تفرجگاه‌های تهران
به فاصله‌ کوتاهی به لحاظ زمانی و مسافتی می‌توان از این اماکن دیدار کرد:
خیابان ولی‌عصر: زیباترین خیابان تهران که علاوه بر شاهراه بودن، مکان مناسبی برای پیاده‌روی است.
پارک لاله
موزه هنرهای معاصر
تئاتر شهر
سینماها: بلوار، استقلال، فلسطین، آفریقا، قدس
پارک دانشجو

رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار

یکی از زیبای های حضور ستاره پرتغالی در کشورمان دیدار وی با دختر هنرمند ایرانی می باشد که تصویری از وی را با وجود معلولین با پاهایش به زیبای کشیده بود و آرزوی دیدار با این اسطوره فوتبال را داشت. فاطمه حمامی که تصویر چهره رونالدو را با پا نقاشی کرده بود آرزو داشت که کریستیانو را از نزدیک ببیند و سرانجام با هماهنگی‌های انجام شده توسط باشگاه پرسپولیس این ملاقات انجام شد که با استقبال گرم رونالدو از این دختر همراه شد و او به آرزویش رسید.

 

دیدار کریستیانو با آدرین کودک ایرانی عاشق رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار
دیدار کریستیانو با آدرین کودک ایرانی عاشق رونالدو در تهران وب سایت بورس نگار
برچسب ها: ,,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان