کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> از توقف و بازگشایی ایران خودرو در یک روز تا تعدیل مثبت هایی که منفی می شوند !!!

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> از توقف و بازگشایی ایران خودرو در یک روز تا تعدیل مثبت هایی که منفی می شوند !!!

 

 

نگاهی به بازار یکشنبه 17 خرداد 94 بورس از نگاه بورس نگار >>> از توقف و بازگشایی ایران خودرو در یک روز تا تعدیل مثبت هایی که منفی می شوند !!!


وب سایت بورس نگار - نگاهی به بازار یکشنبه 17 خرداد 94 - در حالی که امروز هم بازار چنگی به دل نمی زد به جرات می توانیم بگوییم که در حال سپری کردن یکی از راکدترین و کسل کننده ترین دوران بورس تهران در 10 سال هستیم بطوریکه هیچ انگیزه ای برای سهامداران و معامله گران وجود ندارد حتی نوشتن از این بازار نیز به سخت ترین کارها شباهت دارد، امروز در حالیکه شاهد توقف ایران خودرو برای اعلام سود جدیدش بودیم که سهم یکی دو ساعت بعد از توقف به سرعت بازگشایی شد این سهم که تعدیل مثبت سی درصدی را اعلام کرده بود با افت قیمت بازگشایی شد تا اندک امید سهامداران گروه خودرو برای جان گرفتن این گروه به ناامیدی برسد. از طرفی گروه بهمن نیز که تعدیل مثبت بسیار خوبی اعلام کرده هم منفی بود تا روند ادامه دار بی توجهی به تعدیل های مثبت کامل شود چرا که این اتفاق که تعدیل های مثبت با بی اعتنایی معامله گران حتی به منفی شدن بیشتر سهم هم منجر می شود در چند مدت اخیر در بازار به دفعات مشاهده شده است. "خبهمن" در گزارش 12 ماهه 93 مبلغ 405 ریال سود برای هر سهم محقق کرده درحالی که آخرین پیش بینی شرکت 309 ریال اعلام شده بود. بدین ترتیب این شرکت با تعدیل 31 درصدی در پایان سال مالی مواجه شد.


 امروز در گروه قند و شکر، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد، با عرضه‌ی شکر سفید ذخیره سازی شده، بازار داخلی را در ماه مبارک رمضان تنظیم می‌کند. قنبری با بیان ضرورت تنظیم بازار کالاهای اساسی از طریق عرضه مناسب در زمانهای اوج تقاضا گفت: حسب تصمیم ستاد تنظیم بازار، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار کالای شکر به شرکت بازرگانی دولتی ایران واگذار شده که بمنظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت، شکر ذخیره سازی شده این شرکت از امروز با نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود. وی افزود: تشریح کرد: قیمت مصوب برای هر کیلوگرم شکر سفید 2100 تومان است که از امروز در اختیار مصرف کنندگان و صنف و صنعت قرار خواهد گرفت تا نیاز مصرفی مصرفی و اصناف تامین شود.

 

امروز در خبری دیگر، رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور درخصوص اینکه کسانی که سهمیه سوخت در کارت سوخت خود دارند زمان استفاده از بنزین سوپر آیا قیمت 700 تومان لحاظ می‌شود اظهار داشت: ما اکیدا توصیه می‌کنیم که از کارت سوخت سهمیه‌ای برای گرفتن بنزین سوپر استفاده نکنند. و چنانکه از کارت سوخت برای سوختگیری بنزین سوپر استفاده شود دستگاه پوز خود به خود قیمت 700 تومان را به صورت هزار و 200 تومان محاسبه می‌کند.


امروز در تالار بورس چه گذشت؟
در بازار شاهد بازگشایی کنتورسازی بعد از شفاف سازی و تعدیل مثبتی که تعجب بیشتر کارشناسان را برانگیخته با 17 درصد رشد به تابلو برگشت که به قول برخی فعالان بازار سنت شکنی نمود و بر خلاف بقیه تعدیل مثبتها، منفی بازنشد.
امروز همچنین بازگشايي نمادهاي معاملاتي شرانل، آكنتور، خبهمن، قثابت، چكاوه، دتماد و حراج مجدد سبجنو، سبهان، سكرما، مداران، وايران، ساراب، شسينا وغچين بودیم که در این میان سکرما بازگشایی موفقی نداشت و با کاهش 30 درصد روبرو شد.
امروز همچنین نمادهاي معاملاتي شتران كرازي، ختوقا، خموتور متوقف شدند.


موفق و پیروز باشید / وب سایت بورس نگار http://boursenegar.ir

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان