کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

زمان اعلام نرخ نهايي خوراک پتروشيمي ها چه زماني است؟ / 24 خرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


زمان اعلام نرخ نهايي خوراک پتروشيمي ها چه زماني است؟  / 24 خرداد 94
 

بیش از یک سال است که از فرآینده پر فراز و نشیب تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها می گذرد و تا این زمان فرمول نهایی برای این موضوع بدست نیامده است.


 معاون وزیر نفت از نهایی شدن نرخ خوراک مجتمع های پتروشیمی و فرمول محاسبه بلند مدت آن تا پایان خرداد امسال خبر داد.
 به گزارش واحد مرکزی خبر عباس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در گفتگو با شانا با اشاره به برگزاری فراخوان جذب سرمایه گذار برای ساخت پالایشگاههای سیراف گفت: قرار است همان مدل فراخوان پالایشگاه های سیراف برای ساخت پتروشیمی اسلام آباد غرب اجرا شود، و در صورت موفقیت جذب سرمایه گذار معتبر و با تجربه این الگو معیاری برای دیگر طرحهای پتروشیمی برای جذب سرمایه گذار می شود.
 بیش از یک سال است که از فرآینده پر فراز و نشیب تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها می گذرد و تا این زمان فرمول نهایی برای این موضوع بدست نیامده است.
 امروزه سرمایه گذاران در صورت تعیین نرخهای بلند مدت خوراک می توانند امکان سنجی بهتری برای حضور خود در طرحها داشته و اقدام به سرمایه گذاری کنند.
 تعیین فرمول نرخ گاز و خوراک مایع مصرفی واحدهای پتروشیمی در بازه زمانی بلندمدت سبب می شود سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان در این صنعت در سالهای آینده به افق قیمتی مشخصی دست یابند و برای آنها نگرانی از بابت نوسانها، عوامل تأثیرگذار بر این فرمول وجود نداشته باشد.

 

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان