کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>> جدیدترین خبرها از شرکتهای بورسی // یکشنبه 19 مهر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 5 دقيقه


>>> جدیدترین خبرها از شرکتهای بورسی // یکشنبه 19 مهر94

 


 
 وب سایت بورس نگار - مطابق روزهای گذشته، نگاهی به جدیدترین خبرهای منتشره از شرکتهای بورسی و فرابورسی خواهیم داشت...


پوشش 69 درصدی "دارو"
شرکت کارخانجات دارو پخش در عملکرد شش ماهه نخست امسال از تحقق 69 درصدی سود برآوردی خود در بودجه سال مالی 94 خبر داد.
شرکت کارخانجات دارو پخش در عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 94 با تحقق سود 649 ریالی توانست 69 درصد از سود برآوردی خود در بودجه برآوردی امسال را پوشش دهد.سود برآوردی این شرکت در بودجه امسال بطور خالص مبلغ 939 ریال اعلام شده که تاکنون بدون تعدیل بوده است.

 

تعدیل مثبت 30 درصدی سود کی بی سی
شرکت دارو سازی کی بی سی در عملکرد شش ماه نخست امسال خود با تحقق سود 658 ریالی به ازای هر سهم تا 72 درصد از سود برآوردی خود در بودجه امسال را محقق کند.شرکت کی بی سی در عملکرد شش ماه نخست سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 94 علاوه بر اعلام تعدیل مثبت 30 درصدی توانسته سود برآوردی خود را تا 72 درصد در این دوره عملکردی محقق نماید.
شرکت کی بی سی در بودجه امسال خود ابتدا عایدی 700 ریالی به ازای هر سهم پیش بینی کرده بود، اما همزمان با اعلام عملکرد شش ماهه امسال این مبلغ با تعدیل مثبت 30 درصدی به طور خالص مبلغ 909 ریال اعلام شده است.
از این میزان سود در عملکرد شش ماهه نخست امسال مبلغ 658 ریال به ازای هر سهم محقق شده است.


تاپیکو زیان شناسایی کرد
هلدینگ تاپیکو در عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه 95 از زیان 21 ریالی خبرداده است. این هلدینگ سرمایه گذاری سود هر سهم پس از کسر مالیات خود را در این دوره عملکردی در بودجه برآوردی همچنان مبلغ 550 ریال بطور خالص اعلام کرده است.


افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی مارگارین
شرکت مارگارین اولین قدم برای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی را از دو محل مطالبات و سود انباشته برداشت و به سازمان بورس اعلام کرد.
شرکت مارگارین با ارسال مصوبه 27 مرداد هیات مدیره و گزارش توجیهی افزایش سرمایه 200 به حسابرس، اولین گام این تصمیم را برداشت تا درصورت طی دیگر مراحل و تصویب مجمع فوق العاده ، نهایی شود.
 براساس این گزارش، "غمارگ" که با سرمایه 36 میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بورس حضور دارد ، از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی  و سود انباشته ، به سرمایه 108 میلیارد تومانی خواهد رسید.هدف از این تامین مالی دست یابی به اهداف هیات مدیره و از جهت سودآوری بیشتر و مطلوب اعلام شده است.


افزایش سرمایه پمپ سازی ایران
  پمپ سازی ایران، از سود انباشته 50 درصد به سرمایه 22 میلیارد تومانی اضافه می کند تا به شرکتی 33 میلیارد تومانی تبدیل شود.
 این افزایش سرمایه برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج مربوط به تحصیل سرمایه گذاری های جدید و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر بوده و زمان مجمع فوق العاده هم ساعت 11:30 روز سه شنبه 28 مهر تعیین شده که در سالن همایش معلم واقع در تهران ، خیابان ولیعصر ، جنب آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار خواهد شد.


 سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران هم افزایش سرمایه دارد
 به این ترتیب سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که در 7 ماه سال جاری دارای بازدهی منفی 17 درصدی شده قصد دارد سرمایه 170 میلیارد تومانی را با 17.4 درصد رشد به 200 میلیار تومان برساند. این افزایش سرمایه 30 میلیارد تومانی از محل سود انباشته تامین و برای اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.


پارس پامچال هم افزایش سرمایه می دهد
 شرکت پارس پامچال هم که بعد از رشد خیره کننده 245 درصدی سال 92 ، با سقوط 44 درصدی سال گذشته و 52 درصدی سال جاری همراه شده ، بیش از 5.3 میلیارد تومان به سرمایه 3 میلیارد تومانی خود اضافه می کند تا به شرکتی با سرمایه بیش از 8.3 میلیارد تومانی مبدل شود.
 این افزایش سرمایه 176 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.


پایان دوره مالی "قجام" با زیان 727 ریالی
شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت‌جام با بر جا گذاشتن زیان 727 ریالی به کار خود در سال مالی 94 پایان داد.
شرکت فرآورده های غذایی و قند تربت جام در پایان عملکرد 12 ماهه  حسابرسی نشده منتهی به پایان خرداد ماه 94 با تحقق زیان 727 ریالی به ازای هر سهم به کار خود در این دوره مالی پایان داده است.


پارسان سود سال جدیدش را اعلام کرد
هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان در نخستین پیش‌بینی بودجه برآوردی سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 95 از عایدی 481 ریالی خبر داده است. هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان در نخستین پیش بینی بودجه برآوردی خود در سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 95 سود هر سهم پس از کسر مالیات خود را بطور خالص مبلغ 481 ریال پیش بینی کرده است.این شرکت با توجه به افزایش سرمایه 35 درصدی، سود برآوردی خود در بودجه سال مالی 95 را بدون تغییر اعلام کرده است. "پارسان" در سال مالی 94 نیز سود برآوری خود به ازای هر سهم را بطور خالص مبلغ 716 ریال در نظر گرفته است.


کاهش سود لیزینگ رازی
لیزینگ رازی سود محقق شده خود در عملکرد 6 ماهه اول امسال را مبلغ 3 ریال اعلام کرده است. شرکت لیزینگ رازی در عملکرد سه ماهه دوم سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 94 مبلغ 3 ریال سود محقق کرده است.
اطلاعات دریافتی از بورس تهران نشان می دهد این شرکت در صورت های مالی 3 ماهه اول امسال خود به ازای هر سهم مبلغ 9 ریال سود خالص محقق کرده بود، اما در صورت های مالی شش ماهه نخست امسال این سود به 3 ریال کاهش یافته است.
//

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان