کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا دوشنبه چگونه خواهد بود؟ // 6 دی94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
 

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا دوشنبه چگونه خواهد بود؟ // 6 دی94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، سرانجام سهامداران بورس بعد از مدتها شاهد یک روز جو مثبت در بازار بودند بطوریکه طی آن تعداد نمادهای معامله شده مثبت از تعداد نمادهای منفی بیشتر شده بود. هر چند امروز جو خوبی در بازار برقرار بود ولی از قدیم گفته اند "با یک گل بهار نمی شود" اینکه انتظار داشته باشیم بازار یکپارچه در تمام نمادها مثبت شود در شرایط فعلی امکان پذیر نیست و در بهترین حالت مشابه امروز تعداد نمادهای مثبت می تواند به نسبت منفی ها برتری داشته باشد. امروز خودروییها پس از افت سنگینی که داشتند لیدر بازار بودند لیدری خودرویی ها در بازار البته با خبرهایی همراه شد از جمله اینکه طرح تعویض 200 هزار خودروی فرسوده می تواند بازهم موج مناسبی برای شرکتهای خودروساز فراهم نماید تا بتوانند صورتهای مالی شان را بهبود ببخشند.


امروز قندی ها هم با مثبت شدن جو کلی بازار متعادل شدند ولی همچنان می شد اشتهای صعود مجدد را در آنها مشاهده نمود. در گروه غذایی و لبنی نیز تحرکات مثبتی به چشم می خورد از جمله خبرهای این گروه میتوان به صادرات به روسیه در آینده نزدیک و همچنین خبرهایی از مجوز افزایش قیمت 6 تا 15 درصدی این گروه ها اشاره نمود. درباره قیمت نفت در بودجه هم اعداد متفاوتی منتشر می شود امروز مشاور وزیر نفت اعلام کرد:‌ قیمت هر بشکه نفت در لایحه بودجه 35 دلار در نظر گرفته شده.


برای فردا انتظار می رود بازار همچنان در اختیار نمادهای کوچک باشد و جو متعادلی را انتظار خواهیم داشت که با توجه به تعطیلی روز سه شنبه بازار فردا می تواند شناسایی سود برای ریسک گریزان و معامله گران کوتاه مدت باشد هر چند همچنان یک چشم سهامداران به جزئیات بودجه 95 و گزارشات 9 ماهه شرکتها که موعدش رسیده دوخته شده است و چشم دیگر آنها به چگونگی اجرای برجام و رفع عملی تحریمها... 
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>>>   بهبود بازار بورس از چه گروهی آغاز خواهد شد؟
>>>  در «مجمع پتروشيمي پرديس» 148 تومان سود نقدي تقسيم شد
>>>  اعلام جزئيات وام جديد ۷۰ میلیونی مسكن

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان