کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> دو سناریو برای بازار بورس فردا؛ بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟// 14 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> دو سناریو برای بازار بورس فردا

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> دو سناریو برای بازار بورس فردا؛ بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟// 14 اسفند94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، بورس تهران پس از یک ماه صعود پیوسته و بازدهی بسیار مناسب در بهمن، این هفته(هفته دوم اسفند) را نیز متعادل و منفی بکارش ادامه داد که پس از رشد شارپ بهمن ماه دور از انتظار نیز نبود در این میان توقف نمادهای پر اقبال و پیش رو نظیر خیاپا و زیرمجموعه هایش نیز در توقف هیجان سهامداران و قفل شدن بخشی از نقدینگی ها در این گروه بی تاثیر هم نبود. روز چهارشنبه نیز شاخص منفی بورس با معاملات بلوکی مثبت دقیقه آخری مشابه معاملات آذر و دی مثبت و شاخص سازی شد.


اما در دو هفته باقیمانده از سال 94  انتظارات متفاوتی از بازار خواهیم داشت برای هفته سوم اسفند که از فردا شروع می شود کماکان انتظار می رود حجم عرضه ها بیش از تقاضا باشد ولی در هفته چهارم بخصوص از روز 24 اسفند تا پایان سال انتظار داریم به تدریج حجم تقاضا از عرضه ها پیشی بگیرد چرا که از روز مذکور به بعد فروشندگان برخی حقوقی که به دلیل پرداخت های آخر سال پرسنل، تسویه حسابها و مثبت شدن تراز مالی شان و ... در ماه پایانی سال فقط فروشنده بودند فروش هایشان متوقف می شود.


برای بازار فردا دو سناریو میتوان متصور بود اولین آن بازگشایی موفق نماد خساپا و زیرمجموعه هایشان است که در صورت این اتفاق انتظار بازاری بسیار مثبت و رو به جلو خواهیم داشت ولی دومین سناریو عدمبازگشایی خساپا و زیرمحموعه هاست که در این صورت انتظار ادامه روال معاملات مشابه روز چهارشنبه دور از ذهن نخواهد بود بدین ترتیب تنها عاملی که می تواند بازار فردا را از یکنواختی چند روز اخیر نجات دهد درحال حاضر بازگشایی خساپاست. البته خساپا برای روز شنبه هفته بعد یعنی 22 اسفند مجمع افزایش سرمایه اعلام نموده که امکان دارد تا آن زمان سازمان نمادش را باز نکند. 


در بازارهای جهانی شاهد افزایش قیمت طلا و رسیدن به 1272 دلار در معاملات امروز بودیم نفت هم همچنان به سختی خودش را بالای 35 دلار حفظ کرده ولی نشانه هایی درحال مشاهده است که قیمت نفت را به بالای 40 دلار برساند و اگر عوامل سیاسی مثل دخالت عربستان مجددا رخ ندهد میتوان نفت را در 50 دلار هم دید...
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>> خبرهای خوش جمالی مدیرعامل خساپا برای سهامداران سایپا
>> خبری مهم برای سهامداران بانک دی
>> جزئياتي جديد از وام و اقساط وام ١٦٠ ميليوني مسكن
>> تفاوت اوراق خزانه با سایر اوراق بهادار چيست؟

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان