کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> دو شرط مهم برای مثبت ماندن گروه خودرویی؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 17 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> دو شرط مهم برای مثبت ماندن گروه خودرویی؛

 +++++++++++++++++++++
 

 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> دو شرط مهم برای مثبت ماندن گروه خودرویی؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 17 اسفند94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در حالیکه امروز بورس شروعی مناسب داشت اما در نیمه دوم معاملات شاهد افزایش میزان عرضه ها با متعادل شدن صف ایران خودرو بودیم تا جاییکه برخی نمادها از مثبت حداکثری به منفی حداکثری رسیدند اینکه بازار این روزها شکننده تر شده شکی در آن نیست و البته در این بازه زمانی همیشه عرضه بر تقاضا برتی داشته اما عرضه های امروز بواسطه شناسایی سودهای اخیر امری طبیعی بنظر میرسد و نباید جای نگرانی داشته باشد چرا که خریداران خوبی نیز در بازار حضور داشته اند بهرجال فشار فروش در سه روز کاری آینده تا شنبه نیز ادامه خواهد داشت و بعد از آن بدلیل بسته شدن صورت حسابهای شرکتها از میزان آن کاسته خواهد شد بدین ترتیب اگر تا آن زمان بازار بتواند عرضه ها را در خود جذب کند حتی میتوان به شروع رالی جدیدی از قیمتها در بازار امیدوارتر شد.


همانطور که در بخش حین معاملات خدمت شما عزیزان گفته شد گروه خودرو امروز به مقاومتهای روانی مهمی برخورد داشتند که در تشدید عرضه ها بی تاثیر نبود بعنوان مثال خودرو با ورود به سطح 400 تومانی، خبهمن و ورنا و رسیدن به مرز 300 تومانی و خپارس و خکاوه در ورود به سطح جدید 200 تومانی .بهرصورت دو شرط ماندن خودرو بالای 400 تومان و بازگشایی احتمالی خساپا میتواند دوره اصلاح قیمتی گروه خودرویی را کوتاه نموده و مجددا این گروه را به صدر بازار برساند.  از طرفی بسیاری از نمادهای خودرویی این هفته در روز چهارشنبه برای برگزاری مجامع پرتعدادشان متوقف میشوند و خیلی از سهامداران که از رفتن به مجمع گریزان هستند به فروش سهام مبادرت نمودند.


در گروه بانکی که امروز معاملات بسیار خوبی را شاهد بودیم همچنان فروشنده های حقوقی بصورت پرحجم در نمادهای بزرگ گروه عرضه کننده بودند نمادهای دی وانصار وپارس البته بدلیل خبرهایی مثبت معاملات بهتری داشتند از جمله اینکه انصار شرکت اطلاس ایرانیان را آماده عرضه در بازار سرمایه کرده .

 

اما برای فردا عرضه اولیه دو سهام کوچک ساینا و دسانکو برنامه ریزی شده که بدلیل کوچکی حجم این دو، در بالاترین قیمت احتمالی نیز، نقدینگی مورد نیاز برای هر دوی آنها به زحمت به یک میلیون تومان خواهد رسید. از نکات مثبت بازار امروز میتوان مانند روزهای قبل به ماندن شاخص در کانال 78 هزاری اشاره کرد که تکنیکالیستها آن را برای ادامه رشد شاخص مهم می دانند . برای فردا با توجه به ادامه دار شدن افزایش قیمت جهانی نفت و رسیدن آن به سطح 40 دلاری میتوان به گروه نفتی بورس امید بست تا بتوانند بعنوان لیدری برای بازار به میدان آمده و جو بازار را مثبت نمایند. معاملات فردای ایران خودرو نیز برای کل گروه و همچنین کل بازار مهم است.
 
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>> خبرهای خوش جمالی مدیرعامل خساپا برای سهامداران سایپا
>> خبری مهم برای سهامداران بانک دی
>> جزئياتي جديد از وام و اقساط وام ١٦٠ ميليوني مسكن
>> تفاوت اوراق خزانه با سایر اوراق بهادار چيست؟

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان