کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار تحت فشار فروشندگان پایان سال؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 18 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> بازار تحت فشار فروشندگان پایان سال؛

 +++++++++++++++++++++
 

 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار تحت فشار فروشندگان پایان سال؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 18 اسفند94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در حالیکه کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم بر میزان فروشندگان نیز افزوده می شود فروشندگان سنتی پایان هرسال، درسال جاری بدلیل افزایش قابل ملاحظه معاملات اعتباری نسبت به سالهای قبل  با افزایش محسوس تری روبرو بوده بطوریکه در دو سه روز گذشته علیرغم وجود خریداران مصمم، ولی برتری با عرضه کنندگان بوده است. این فشار فروش نهایتا تا روز شنبه که آخرین مهلت فروش جهت تسویه حسابهاست ادامه خواهد داشت.


اما در واپسین روزهای سال 94 و از روز شنبه، سهامداران بورس تهران شاهد ترافیک برگزاری مجامع شرکتهای بورس، بخصوص شرکتهای خودرویی خواهند بودبطوریکه امروز توقف خودرو و خبهمن برای مجمع انجام گرفت و در روزهای آتی نمادهای خاور خزامیا خساپا خاذین و... نیز برای مجمع جلسه تشکیل میدهند تا در روزهای آینده بیشتر نمادهای گروه خودرویی از مدار معاملات خارج شوند باید دید بعداز گروه خودرو چه گروهی می تواند لیدری بازار را برعهده بگیرد و جانشین خلفی برای این گروه پربازده فعلی بورس تهران باشد درحال حاضر با توجه به رشد پیاپی قیمتهای نفت در بازارهای جهانی، از گروه پالایشی بعنوان لیدر جایگزین خودروییها (درصورت تداوم رشد نرخ نفت) میتوان نامبرد.


اما بازار در روز جاری شاهد معاملات پر فراز و نشیبی بود که در نهایت منجر به رشد 62 واحدی شاخص کل در کانال 78 هزار گردید معاملات پرحجم ایرانخودرو بالای 400 تومان در روز توقف برای مجمع نشان داد که هنوز بازی خودرویی ها ادامه دار خواهد بود و خریداران زیادی مشتاق شرکت در مجمع ایرانخودرو حتی با قیمتهای بالای 400 هستند. برای فردا با توجه به توضیحاتی که داده شد انتظار روزی پرعرضه را خواهیم داشت.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>> خبرهای خوش جمالی مدیرعامل خساپا برای سهامداران سایپا
>> خبری مهم برای سهامداران بانک دی
>> جزئياتي جديد از وام و اقساط وام ١٦٠ ميليوني مسكن
>> تفاوت اوراق خزانه با سایر اوراق بهادار چيست؟

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان