کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نیروگاه دماوند با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 23 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> نیروگاه دماوند با چه قیمتی عرضه می شود؟

 +++++++++++++++++++++
 

 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نیروگاه دماوند با چه قیمتی عرضه می شود؟؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 23 اسفند94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، روز شنبه درحالیکه انتظار میرفت تا فروشندگان در آخرین مهلت فروش و دریافت وجوه و تسویه حسابها، روزی پرعرضه را رقم بزنند ولی بازهم سایپا بعنوان محرکی مثبت برای بازار عمل نمود و با انتشار خبرهای بسیار مثبت از مجمع که از ساعت 8.30 آغاز شده بود بورس را به سمت رشد سوق داد تا جائیکه بعد از نیم ساعت ابتدایی بازار شاه تشکیل صفهای خرید در گروه خودرویی و مثبت شدن بسیار ی از نمادها از سایر گروه ها بودیم در اواسط بازار نیز دو خبر مثبت از مپنا بر شدت رونق بازار اضافه کرد و نمادهای پیمانکاری را نیز به صف رساند در روز شنبه معاون رئیس جمهور از پرداخت 1000 میلیارد تومان از مطالبات مپنا خبر داد و همچنین زیمنس در خبری رسمی در سایتش از نهایی شدن قرار داد 3.5 میلیارد دلاری با مپنا برای تولید نسل جدید توربین ها در ایران با شراکت مپنا خبر داد که سبب شد مپنا به صدر تقاضاهای خرید برسد.


از نکات مثبت بازار برای تکنیکالیستها صعود شاخص به کانال 79 هزار واحدی بود اینکه شاخص بعد از مدتها از کمند کانال 78 هزاری با قدرت بسیار بالا رها شد ارزشمند و امیدوارکننده است و نوید روزهای بهتر برای بازار را می دهد.

 
اما برای فردا دوشنبه قرار است تا سهام شرکت نیروگاه دماوند که تحت مالکیت صد درصدی بانک دی قرار دارد برای اولین بار در بازار فرابورس عرضه شود این سهم که بزرگترین نیروگاه حرارتی خاورمیانه محسوب می شود سود هر سهم را 995 تومان اعلام نموده که با این سود اعلام شده قیمت عرضه سهم در کمترین حالت نمی تواند زیر 7000 هزار تومان باشد که نقدینگی مورد نیاز برای آن 240 میلیارد تومان خواهد بود عرضه بفجر 230 میلیارد تومان نقدینگی نیازداشت. البته دیدگاه سهامدار عمده هم در قیمت سهم تاثیر زیادی خواهد داشت و با توجه به اینکه بانک دی تا به حال عرضه اولیه این چنینی نداشته پیش بینی استراتژی آن کمی مشکل خواهد بود. با این تفاسیر و عرضه اولیه فردا، احتمالا در یکی دو ساعت اولیه میزان فروش ها در بازار توسط برخی از حقیقی ها برای تامین نقدینگی بیشتر خواهد شد که در شرایط فعلی جای نگرانی وجود ندارد و بازار توانایی جذب آن را خواهد داشت.

//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>> خبرهای خوش جمالی مدیرعامل خساپا برای سهامداران سایپا
>> خبری مهم برای سهامداران بانک دی
>> جزئياتي جديد از وام و اقساط وام ١٦٠ ميليوني مسكن
>> تفاوت اوراق خزانه با سایر اوراق بهادار چيست؟

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان