کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> نظر ظریف در رابطه با آزمایش موشکی سپاه؛ جز برای دفاع از زور استفاده نخواهیم کرد >>> ظریف: اگرهنگام حمله صدام موشک داشتیم...//26 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>>  نظر ظریف در رابطه با آزمایش موشکی سپاه؛

>>> ظریف: اگر هنگام حمله صدام موشک داشتیم ... // 26 اسفند 94

 

وب سایت بورس نگار - وقتی صدام برای هشت سال ما را موشک‌باران و از گاز شیمیایی علیه مردممان استفاده کرد، کسی به داد ما نرسید ...

 

 از پیشخوان رسانه ها - وزیر خارجه که همچنان در پایان سفر دوره‌ای خود به آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه در استرالیا به سر می‌برد، بامداد چهارشنبه به وقت ایران در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر مطالبی را درباره فعالیت‌های موشکی ایران منتشر کرد.


 محمدجواد ظریف در این توییت نوشت: «نه برجام و نه قطعنامه شورای امنیت، هیچ یک ایران را از (فعالیت‌) با موشک‌هایی که برای سلاح‌های هسته‌ای طراحی نشده‌اند، منع نمی‌کند. این سند را بخوانید: به انگلیسی ساده نوشته شده است، نه به زبان فنی حقوقی.»


 به گزارش ایسنا این دیپلمات عالی رتبه کشورمان در بخشی دیگر از توییت خود به حملات شیمیایی صدام علیه ایران در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرده و نوشته است: «ایران در 250 سال (گذشته) به هیچ کشوری حمله نکرده است اما وقتی صدام برای هشت سال ما را موشک‌باران و از گاز شیمیایی علیه مردممان استفاده کرد، کسی به داد ما نرسید.»


 ظریف افزود: «اگر هنگام حمله صدام موشک داشتیم، شاید این می‌توانست او را از حملات فراگیر (بدون تمایز) علیه شهروندان ما منصرف کرده یا از حجم آنها بکاهد. من کسانی که ایران را به اقدامات تحریک‌آمیز متهم می‌کنند به چالش می‌طلبم تا همان اظهارات سردار سپاه را ابراز کنند: ما جز برای دفاع از زور استفاده نخواهیم کرد.»

+بیشتر بخوانید >>رونمایی از موشک جدید "object 4202" روسیه؛ دوهزار بار قوی‌تر از بمب هیروشیما
++بیشتربخوانید:  >>عربستان چه موشکهایی دارد و قدرت موشکی عربستان چقدر است؟
برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان