کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> رموز موفقیت در کسب و کار >>> مهمترین دلایل عدم موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین چیست؟ ؛ چرا برخی از کسب و کارها به شکست می رسد؟

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 5 دقيقه


>> رموز موفقیت در کسب و کار >>> مهمترین دلایل عدم موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین چیست؟

چرا برخی از کسب و کارها به شکست می رسد؟  


وب سایت بورس نگار - امروزه موفقیت یا شکست کسب‌وکار در اینترنت به نحوه عملکرد شما بستگی دارد. امکان دارد قسمتی یا همه کسب‌وکار شما آنلاین باشد، اما در هر صورت، فروش آنلاین به‌طور چشمگیری بر میزان موفقیت و رشد کار تاثیر بسزایی دارد. میزان رشد کسب‌وکار آنلاین در گزارش‌های مالی بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران نسبت به خرید یا فروش سهام شرکت، تاثیرگذار خواهد بود. در عصری زندگی می‌کنیم که دسترسی به همه چیز به راحتی امکان‌پذیر است. در حال حاضر که مشغول خواندن این مقاله هستید میلیاردها نفر در حال استفاده از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی هستند. با اینکه استفاده از اینترنت، فرصت‌های کاری فراوانی فراهم آورده اما به همان نسبت رقابت هم زیاد است. کارآفرینان عاشق رقابت کردن هستند زیرا در دنیای رقابت، مشتریان برای انتخاب‌های خود دقت بیشتری می‌کنند هرچند مشتریان نیز نباید به مصرف‌کنندگانی مطلق تبدیل شوند. معمولا در گشت و گذارهای اینترنتی، وجود تبلیغات موجب حواس‌پرتی شما می‌شوند این تبلیغات مدعی هستند که برای کسب‌وکار شما روش‌ها و راه‌حل‌های مناسبی ارائه می‌دهند اما تقریبا تمامی این مشاوره‌ها و نظرات کم وبیش خطرناک هستند. اگر در کسب‌وکار آنلاین شاهد پیشرفت چندانی نبوده باشید، ممکن است به یکی از دلایل یا تمام دلایلی باشد که این مقاله مورد بررسی قرار داده است.


1. تکیه بر استراتژی‌های قدیمی
سرعت پیشرفت فناوری و استراتژی‌ها بسیار زیاد است. آنچه در گذشته کاربرد داشته، امکان دارد تا دو ماه بعد کارآیی نداشته باشد. استراتژی‌های قابل اعتماد و موثر بسیاری، مانند بازاریابی ایمیل وجود دارد اما اگر تنها بر تاکتیک‌های قدیمی به‌منظور پیشرفت و حضور آنلاین خود تکیه کنید، مطمئنا نتیجه‌ای نخواهید گرفت و ناامید خواهید شد. استفاده از «بهینه سازی موتور جست‌وجو» استراتژی‌های جست‌وجوگر و رسانه‌های اجتماعی برای پیشرفت بیشتر در کار، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. در ارتباط با کسب‌وکار توصیه‌های زیادی وجود دارد که به یک اصل و قانون تبدیل شده‌اند اما در حقیقت چنین نیست و به رونق کسب‌وکار کمکی نخواهند کرد. مقاله‌های بلند و طولانی، پیروی‌های کورکورانه از الگوهای موجود و لینک‌های خرید، همگی از جمله استراتژی‌های قدیمی به شمار می‌روند که موجب رونق کسب‌وکار آنلاین یا حضور شما نخواهند شد.


2. کپی‌برداری از مدیران صنایع دیگر
تقلید از افراد موفق، امری است طبیعی اما مشکل اینجا است که طلایه داران مدیریت و مشتریان همیشه کسب‌وکار خود را با اولین‌ها و اصیل‌ها پیش می‌برند. آنچه برای شخص دیگری کاربرد داشته لزوما برای شما مفید و عملی نخواهد بود. بنابراین هدف خود را بر پیشرو بودن بنا گذارید و برای این کار باید شناخته شوید، محبوب و مورد اعتماد باشید و فراموش نکنید که این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه سبک منحصربه‌فرد خود را داشته باشید.


3. عدم تمرکز بر ایجاد تبادل اطلاعات در وب سایت
اگر تبادل اطلاعاتی در وب سایت شما وجود نداشته باشد ظاهر موجه سایت یا چگونگی راه‌اندازی شبکه هیچ اهمیتی ندارد و در نتیجه کسب‌وکار هم رونقی نخواهد داشت. مصاحبه‌ها در پادکست، نظرات مهمان‌ها و نوشتن مطالب برای انتشارات مهم و معتبر ازجمله راهکارهایی است جهت ایجاد تبادل اطلاعات. اگر مخاطب داشته باشید همیشه می‌توانید سیستم‌های خود را ارتقا دهید اما در غیر این صورت موفقیت چندانی نصیبتان نخواهد شد.


4. تکیه بیش از حد بر شبکه های اجتماعی
در 10 سال گذشته، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر کسب‌وکار در سرتاسر دنیا، چشمگیر بوده است، هر چند که در چند سال گذشته، نظرات تغییر کرده است. در حال حاضر، استفاده از تاکتیک‌های خوب چندان کارآیی ندارد و برای جلب نظر مخاطب باید هزینه کرد. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی محبوب، باید برای سهامداران خود سود آور باشند. شبکه اجتماعی، باید مسیری باشد که مدیران را به سوی سایت شما، جایی که فروش در آنجا اتفاق می‌افتد، رهنمون شود و در نتیجه فروش اتفاق خواهد افتاد.


5. به جای برقراری ارتباط سعی می‌کنند کارشناس باشند
توصیه رایج و نادرستی که برای برند سازی به مدیران می‌شود این است تا جایی که امکان دارد خود را غیرقابل دسترس کنید به این ترتیب می‌توانید برای زمان خود ارزش بیشتری قائل شوید. ممکن است این روش برای مدتی کاربرد داشته اما نه در اقتصاد بر پایه ارتباطات امروزی. در حال حاضر، اگر شخصی نتواند با شما و پیامتان ارتباط برقرار کند، بعید است که موفق شوید با او یک رابطه تجاری موفق برقرار کنید.

سعی کنید هر کاری که از عهده‌تان برمی‌آید برای برقراری ارتباط با مخاطب انجام دهید و فقط یک متخصص نمونه نباشید. کنار گذاشتن انجام کارهای سطحی و به ظاهر جالب که منفعتی برای شما به همراه ندارد، موجب می‌شود تا بر روی آنچه که به کسب‌وکار شما کمک می‌کند، تمرکز بیشتری داشته باشید.  اگر پیشرفت در کار، دچار توقف یا آهستگی شده است زمانی را صرف مرور برنامه و استراتژی‌هایی کنید که به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می‌دهید. بر روی انجام کارهایی تمرکز کنید که به کسب‌وکار شما کمک خواهند کرد. کارهای صحیح و عملی را امتحان کنید. حقیقت غم انگیز این است که اشتباهات و فعالیت های تبلیغاتی زیادی در فضای آنلاین وجود دارد، اجازه ندهید تا پیشرفت کسب‌وکار شما خدشه‌دار شود.// هوتسا عسکری‌نسب//دنیای اقتصاد

 

برچسب ها: ,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان