کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔵«اپال» غول معدنی بانک پارسیان در بورس؛ جزئیات عرضه اولیه سهام "اپال" فرآوری معدنی اپال کانی پارس آیا عرضه اولیه «اپال» سودآور است؟ /24آذر99

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 16 دقيقه


«اپال» غول معدنی بانک پارسیان در بورس؛ جزئیات عرضه اولیه سهام "اپال" فرآوری معدنی اپال کانی پارس؛ همه چیز درباره «اپال» آیا عرضه اولیه «اپال» سودآور است؟ /24آذر99
>> آیا عرضه اولیه "اپال" را بخریم؟ آیا "اپال" در این قیمتها ارزنده است؟

 

وب سایت بورس نگار - همه چیز درباره «اپال»: سرانجام عرضه اولیه سهام "اپال" غول معدنی بانک پارسیان در بورس قطعی شد قرار است تا چهارشنبه هفته جاری ۱۳ درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس عرضه شود سوالاتی در ذهن سرمایه گذاران است آیا عرضه اولیه "اپال" را بخریم؟ آیا "اپال" در این قیمتها ارزنده است؟ باتوجه به با اجرا و تکمیل طرح و پروژه ها شرکت اپال کانی پارس به یکی از بزرگترین شرکت های معدنی و صنایع معدنی کشور تبدیل خواهد شد. در ادامه همراه "وب سایت بورس نگار" باشید تا به بررسی کامل همه چیز درباره «اپال» این زیرمجموعه بزرگ شرکت سرمایه گذاری پارسیان بپردازیم ...

 


>>«اپال» غول معدنی بانک پارسیان در بورس؛
جدیدترین خبرهای بورسی - همه چیز درباره
«اپال» غول معدنی بانک پارسیان، چهارشنبه هفته جاری ۱۳ درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس «اپال» در بورس واگذار می شود. پس از عرضه اولیه دو شرکت مدیریت سرمایه گذاری بهمن و پتروشیمی بوعلی در چهارشنبه گذشته، بازار سهام چهارشنبه این هفته میزبان فرآوری معدنی اپال کانی پارس است که به عنوان بیست و پنجمین عرضه اولیه سال صورت می گیرد.


>> جزئیات عرضه اولیه سهام "اپال" فرآوری معدنی اپال کانی پارس
براین اساس، عرضه " اپال" شامل 2 میلیارد و 160 میلیون سهم معادل 10.8 درصد با دامنه قیمت 1400 تا 1480 تومانی هر سهم و سهمیه 700 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است که توسط کارگزاری پارسیان در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد . شنبه 29 آذر نیز 440 میلیون سهم معادل 2.2 درصد با قیمت ثابت کشف شده به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می پذیرد.


>> مالکیت «اپال» با چه شرکتی است؟
 اپال کانی پارس سال 85 تاسیس شده و شرکت سرمایه گذاری پارسیان مالک 99.9 درصدی آن است . این شرکت 2 هزار میلیارد تومانی سهامدار دو  شرکت اپال پارسیان سنگان (با تولید 5 میلیون تن گندله ) و فولاد سبزوار است.


>> «اپال» چقدر سود محقق کرده؟
همچنین "اپال" دارای سال مالی دوازده ماهه منتهی به دی بوده و در آخرین  عملکرد و مربوط به سال مالی گذشته برای هر سهم 547 ریال سود محقق کرده است.

 

>>فرآوری معدنی اپال کانی پارس بیست و پنجمین شرکت تازه وارد بورس 99

طی سال جاری سهام 24 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زر ماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، برق و انرژی پیوند گستر پارس، کیا الکترود شرق ، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، چوب خزر کاسپین، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن و پتروشیمی بوعلی عرضه اولیه شده اند و فرآوری معدنی اپال کانی پارس بیست و پنجمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

 

>>  شركت فرآوري معدني اپال كانی پارس
شركت فرآوري معدني اپال كانی پارس در تاريخ ۱۳۸۵/۰۸/۲۹ طي شماره  ۲۸۴۸۷۹ در اداره ثبت شركتها و موسسات غيرتجاري به ثبت رسيده در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مجرب و توانمند خود در زمینه های معدنی و صنایع معدنی درحال فعالیت می باشد. پرسنل و مدیران این شرکت که درواقع سرمایه اصلی و بسیار ارزشمند شرکت محسوب می شوند دارای توانائی های لازم جهت مدیریت و اجرای طرح های مهم و بزرگ معدنی و صنایع معدنی را دارا هستند. و شرکت اپال کانی پارس هلدینگ معدنی و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری پارسیان محسوب می شود.


فعاليت اصلي شركت:
–  انجام كليه عمليات زمين شناسي واكتشاف معدني ، ژئوفيزيك، ژئوشيمي وزمين شناسي.
– طراحي واستخراج معدن، بهره برداري وتوليد انواع مواد معدني.
– انجام مطالعات تكنولوژي وفرآوري مواد معدني.
– مهندسي، تداركات وساخت ومديريت پروژه هاي صنايع معدني
– تحقيق و پژوهش درموادوصنايع معدني .
– مشاركت وسرمايه گذاري درطرح ها وپروژه هاي معدنی وصنايع معدني.
– فعاليت وسرمايه گذاري دركليه معاملات تجاري، صادرات وواردات كليه كالاهاي باقابليت داد وستد درداخل وخارج ازكشور درحوزه فعاليت شركت.
– تأسيس شركتهاي مرتبط با موضوع، شعبات ونمايندگيها درداخل وخارج كشور.
– انجام هرنوع عمليات تحقيقي ، علمي، فني مهندسي، بازرگاني وخدماتي درارتباط باموضوع شركت.


>>  فهرست پروژه های در حال انجام توسط شرکت:
 1. پروژه توسعه واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان     خراسان رضوی
 2. پروژه احداث واحد ۵ میلیون تنی گندله سازی سنگان     خراسان رضوی
 3. احداث واحد احیا و فولاد ۸۰۰ هزار تنی سبزوار     خراسان رضوی
 4. بهره برداری از سنگ آهن ده زمان و تولید فروبار     خراسان رضوی
 6. ایجادشرکت استخراجی و اکتشافی باهدف انجام ۳۰ درصدکل استخراج کشور     کل کشور

 

پروژه کنستانتره اپال  وب سایت بورس نگار

>>  طرح های در دست اجرای شرکت اپال کانی پارس:
 مشارکت در تکمیل و ساخت مجتمع تولید کنسانتره و گندله سازی سنگان واقع در استان خراسان رضوی به ظرفیت ۵ میلیون تن درسال.

دراین طرح تاکنون قریب به ۱۵٫۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و برای تکمیل کل طرح نیاز به ۲۳٫۳۲۵ میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری می باشد. با تکمیل طرح مذکور میزان ۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن با عیار ۶۷% آهن و پنج میلیون تن گندله تولید خواهد شد.


مشارکت در تکمیل تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی به ظرفیت یک میلیون تن در سال . این طرح به فولاد سبزوار شناخته می شود و با تکمیل طرح مذکور یک میلیون تن آهن اسفنجی و یک میلیون تن شمش فولاد در مجتمع فولاد سبزوار تولید خواهد شد.
 

 تاسیس شرکت پیمانکاری بزرگ با هدف در اختیار گرفتن ۳۰% استخراج سنگ آهن، کانسنگ مس ، سرب و روی کشور همچنین انجام حفاری اکتشافی مغزه گیری ۳۰% از اکتشافات مواد معدنی فوق در کشور.

با انجام سرمایه گذاری مورد نیاز جهت تامین دامپتراک ها ، شاول ها، ارابه های حفاری، گریدر، بلدوزر و سایر تجهیزات دیگر را تامین نمود تا بتوان سالیانه حدود ۱۸۰ میلیون تن کانسنگ و باطله استخراج و حمل نمود.

با اجرا و تکمیل طرح و پروژه های فوق شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به یکی از بزرگترین شرکت های معدنی و صنایع معدنی کشور تبدیل خواهد شد.

 

 فهرست پروژه های انجام شده توسط این شرکت:
ردیف     نام پروژه                 موقعیت پروژه    سال
۱     پروژه تامین ذخایر معدنی بنتونیت     کل کشور         ۱۳۸۶
۲     پروژه ارزیابی داده های اکتشافی مس مارکشه     کرمان     ۱۳۸۹
۳     پروژه اکتشاف عمومی مس قره چمن     آذربایجان شرقی     ۱۳۸۸
۴     پروژه اکتشاف تفصیلی مس قره چمن     آذربایجان شرقی      ۱۳۸۹
۵     پروژه اکتشاف عمومی مس ملا حاجی     آذربایجان شرقی      ۱۳۸۹
۶     اکتشاف عمومی پتاس در محدوده چپرهای پنجگانه     زنجان     ۱۳۸۹
۷     اکتشاف عمومی طلای پلاستری بیدخور     خراسان رضوی      ۱۳۸۹
۸     اکتشاف عمومی طلای انگورد تکاب     آذربایجان غربی     ۱۳۹۰
۹     اکتشاف عمومی و تفصیلی مس رسوبی آغل مسی     کرمان      ۱۳۹۰
۱۰     اکتشاف عمومی و تفصیلی مس رسوبی و هیدروترمال دهوج     کرمان     ۱۳۹۱
۱۱     اکتشاف عمومی و تفصیلی مس رسوبی خورمو     کرمان     ۱۳۹۱
۱۲     اکتشاف تفصیلی سنگ آهن گزو طبس     خراسان جنوبی     ۱۳۹۱
۱۳      اعتبار سنجی داده های اکتشافی معدن سنگ آهن ده زمان     خراسان رضوی     ۱۳۹۱
۱۴     مطالعات لیچینگ مس های اکسیده در مقیاس آزمایشگاهی و پایلوت     کرمان     ۱۳۹۱
۱۵     مطالعات و تست های پر عیار سازی سنگ آهن هماتیتی در مقیاس آزمایشگاهی     خراسان رضوی     ۱۳۹۲
۱۶     پروژه طلای تاجیکستان     تاجیکستان

 

>> آشنایی با شرکت سرمایه گذاری پارسیان
شرکت سرمایه گذاری پارسیان در سال 1383به عنوان بازوی توسعه کشور به منظور توسعه طرح های صنعتی در حوزه ها و شرکت های زیرمجموعه تأسیس شد. از سال 1392 و با هدف نقش آفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی به عنوان صنعتی پرمزیت و اشتغال زا به فعالیت اصلی و محوری در شرکت سرمایه گذاری پارسیان تبدیل شد. ایجاد زنجیره استخراج تا تولید محصول در حوزه صنایع فولادی از اهداف اصلی این شرکت می باشد که هم اکنون با سرعت و قوت دنبال می شود.

 

>> نگاهی به سایر زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری پارسیان و اپال کانی پارس بیاندازیم:


>>  شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان
شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان (OPSIM) به منظور مدیریت و توسعه کارخانه های کنسانتره و گندله سازی مجموعه صنعتی و معدنی سنگان تاسیس شده است.

کنسرسیومی شامل چند شرکت خصوصی داخلی به عنوان شریک و سرمایه گذار، در مجتمع سنگ آهن سنگان با هدف افزایش ظرفیت تولید کنسانتره سنگ آهن از ۲/۶ میلیون تن و تولید ۵ میلیون تن گندله تشکیل شده است. این برنامه هم راستا با اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از توان شرکت های داخلی و همچنین اجرایی کردن اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی، سیاست های کلان دولت و برنامه های جدید ایمیدرو در حال پیاده سازی است. محدوده ای از مجتمع سنگ آهن سنگان که در اختیار شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان است، زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰ هکتار است.

هم اکنون شرکت اپال پارسیان سنگان در حال بهره برداری از یک واحد تولید کنسانتره به ظرفیت ۲/۶ میلیون تن در سال و یک واحد تولید گندله با ظرفیت ۵ میلیون تن در سال می باشد. شایان ذکر است مطالعات اولیه و طراحی احداث یک واحد کنسانتره با ظرفیت ۲/۴ میلیون تن در سال به پایان رسیده و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

 

پروژه گندله سازی اپال  وب سایت بورس نگار
معرفی شرکت صنعتی و معدن اپال پارسیان سنگان
این شرکت به منظور مدیریت و توسعه کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی به ظرفیت هر کدام ۵ میلیون تن در مرداد ماه سال ۹۴ تاسیس شده است. هدف از سرمایه‌گذاری در این مجموعه هدایت بخشی از نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید، تکمیل و ایجاد توازن در زنجیره فولاد بر اساس سند راهبردی ۱۴۰۴ فولاد کشور، توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و نیز تولید و ایجاد اشتغال پایدار بوده است. با وجود مجموعه معادن عظیم سنگ آهن در سنگان، این منطقه از پتانسیل‌ ویژه‌ای برای پاسخگویی به نیاز وافر مصرف فولاد کشور برخوردار است. در همین راستا، برنامه شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان برای تولید ۵ میلیون تن کنسانتره و ۵ میلیون تن گندله می‌باشد. کارخانه‌های واقع در مجموعه شرکت اپال پارسیان در منطقه سنگان شامل موارد زیر می‌باشند.


کارخانه کنسانتره ۲/۶ میلیون تنی
این کارخانه  توسط شرکت ایتالیایی دانیلی بصورت پروژه EPC  ساخته در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. در سال ۱۳۹۴ نیز سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) بهره‌برداری این کارخانه را در اختیار شرکت اپال پارسیان قرار داد و این کارخانه از سال ۱۳۹۷ به ظرفیت اسمی رسیده و یک سال بعد رکورد ۳/۲ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن را نیز زد.


 کارخانه گندله سازی
ظرفیت این پروژه ۵ میلیون تن در سال می‌باشد.  ساخت این کارخانه حاصل مشارکت و همکاری شرکت‌های سازه‌های صنعتی آذران به عنوان سازنده داخلی و تیم مهندسی تورکس (Torex) و با روش کوره زنجیر متحرک (لورگی) می‌باشد. خوراک گندله‌سازی شرکت از  کارخانه کنسانتره ۲/۶  میلیون تنی و خرید از شرکت‌های همجوار تامین می‌شود. هدف پروژه گندله سازی تامین خوراک کارخانه‌های فولاد سازی کشور و عدم نیاز به واردات آن بوده است. کارخانه گندله‌سازی به طور معمول از بخش‌های مخلوط‌سازی، تولید گندله خام، پخت گندله، سرند کردن گندله، پوشش دهی گندله و آسیا کردن گندله‌های ریز تشکیل شده است.
عنوان نمایه     
ظرفیت سالانه تولید (میلیون تن)     ۵
تاریخ بهره برداری اولیه     ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
محل کارخانه:    شهرستان خواف
توسعه کارخانه کنسانتره سنگان

ظرفیت تولید این پروژه ۲/۴میلیون تن می‌باشد که با اضافه شدن به تولید کارخانه ۲/۶ میلیون تنی شرکت اپال پارسیان سنگان ( که قبلا احداث و هم اکنون در حال بهره برداری می باشد ) نائل شدن به ظرفیت ۵ میلیون تن در سال و در نهایت مرتفع نمودن ۱۰۰% نیاز کارخانه‌های گندله‌سازی سنگان، معادل همین ظرفیت، را به دنبال خواهد داشت. در حال حاضر کنسانتره تولیدی به واحد گندله‌سازی شرکت جهت تبدیل به  گندله انتقال می‌یابد. گندله تولید شده نیز بخشی به واحد احیاء فولاد سبزوار منتقل و مازاد آن نیز به بازار عرضه می‌گردد. کارخانه ۲/۴ میلیون تنی کنسانتره در مرحله ساخت می‌باشد.

 

>> شرکت اپال فولاد شرق پارسیان
شرکت اپال فولاد شرق پارسیان در تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است. شرکت اپال فولاد شرق پارسیان جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه­ گذاری پارسیان و شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس می باشد.


فعالیت شرکت در حوزه صنایع کانی و فلزی از کشف تا استخراج و فرآوری به غیر از نفت و گاز می باشد لذا برای تحقق موضوع فعالیت شرکت به طور مشخص با تشکیل انواع شرکتها و مشارکت با سایر شرکتهای داخلی یا خارجی و پیمانکاری، اخذ مجوز از مراجع داخلی و خارجی در حوزه مزبور مبادرت می نماید.


در حال حاضر شرکت اپال فولاد شرق پارسیان به عنوان یکی از سرمایه­ گذاران فعال در مجتمع صنایع سنگان نسبت به تامین نقدینگی مورد نیاز کارخانجات و پروژه های در دست ساخت شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان که از واحدهای تابعه این شرکت میباشد اقدام می نماید و دارای سهم عمده شرکت مزبور است.


همچنین این شرکت با تامین و تزریق نقدینگی امور مربوط به زیرساختهای کارخانجات و پروژه های مجموعه پارسیان در مجتمع صنایع سنگان، پیشرفت عملیات اجرایی آنها را نیز پیگیری می نماید.

 

 >> شرکت پیدیکو
۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارسیان بوده و عمده معاملات آن مربوط به خرید و فروش املاک در دبی بوده است که با وقوع بحران رکود اقتصادی سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در دبی و عدم وقوع سرمایه گذاری های جدید، حل و فصل پروژه های نیمه تمام بعنوان راهبرد آن شرکت تعیین شده است که هم اکنون نیز به همان منوال وجود دارد.

 

>>  شرکت پارس فولاد سبزوار
مطابق مصوبه شورای اقتصاد به شماره ۶۵۵۹۲/۳۹ مورخ ۸۵/۰۴/۲۱ به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مأموریت داده شد تا در خصوص طرح جامع تولید فولاد در برنامه چهارم توسعه و به استناد بند ۶ ماده ۳ قانون برنامه و بودجه نسبت به سرمایه گذاری جهت ایجاد ظرفیت تولید ۶/۴ میلیون تن فولاد در سال در قالب طرح‌های استانی اقدام نماید. مقرر گردید مکان یابی این مجتمع های تولیدی توسط کمیته ای با مشارکت نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استانداران استان‌های ذیربط و سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی کشور انجام گیرد. بر اساس مطالعات امکان‌سنجی در استان خراسان رضوی توسط مشاوران در سال ۱۳۸۵، طرح فولاد سبزوار در منطقه ای به نام جوین و در محلی به مساحت ۲۳۳ هکتار واقع در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار-اسفراین مکان‌یابی گردید و در سال ۱۳۸۶ ساخت واحدهای احیاء مستقیم و انباشت و برداشت به ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال در این محل آغاز گردید. مشاور مادر طرح شرکت مهندسی و تکنولوژی تاراطرح و پیمانکار احداث واحد احیا و انباشت و برداشت بصورت EPC، کنسرسیومی متشکل از شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات و شرکت انرژی گستر نصیر انتخاب گردید. در تاریخ ۹۳/۱۱/۱۳ هشتاد و پنج درصد از سهام طرح مذکور به شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس واگذار شده و شرکت مجتمع پارس فولاد سبزوار به نسبت سهام ۸۵% متعلق به شرکت اپال کانی پارس و ۱۵% سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بهار سال ۱۳۹۴ تاسیس گردید. این طرح به هنگام تأسیس شرکت پارس فولاد سبزوار دارای پیشرفت فیزیکی ۶۸% بوده و با برنامه ریزی های انجام گرفته مقرر گردید مدول ۸۰۰ هزار تنی واحد احیا مستقیم آن تا پایان سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری برسد. با احداث واحدهای توسعه¬‌ای از قبیل مدول دوم احیا مستقیم و دو واحد فولاد سازی علاوه بر افزایش ظرفیت تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر باعث رشد و توسعه اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال بیشتر و خودکفایی کشور در تولید فولاد خام خواهد شد.
با راه‌اندازی اولین واحد احیا مستقیم این واحد اقتصادی، اشتغالی بالغ بر ۳۵۰ نفر بطور مستقیم در خطوط تولید ، پشتیبانی و حمل و نقل و برای بیش ۲۰۰۰ نفر فرصت شغلی بطور غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

 

>> شرکت توسعه ساختمانی پارسیان
درتاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ شرکت توسعه ساختمانی پارسیان آثار”، از شرکتهای اصلی شرکت سرمایه گذاری پارسیان و در جهت ماموریتهای تعریف شده تحت شماره ۲۴۳۰۱۹ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ريال به مدت نامحدود به ثبت رسید و از ابتدای سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نمود. حسب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۴/۰۲/۲۰ نام شرکت به توسعه ساختمانی پارسیان (سهامی خاص) تغییرو باستناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۵/۱۰/۲۷ مرکز اصلی شرکت به تهران خیابان شیخ بهائی شمالی، بالاتراز میدان شیخ بهائی ، پلاک ۷۹ (۴۹ قدیم) انتقال یافت.

 

حیطه فعالیت:

– انجام امور ساختمانی و عمرانی و کلیه عملیات مشابه آن .
– خرید و فروش مصالح و لوازم و اموال منقول به منظور فوق و ایجاد واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری در جهت افزایش بهره دهی مالی و یا انجام بهره برداری اقتصادی و تجاری از آنها .
– انجام خدمات مشاوره ، طراحی ، برنامه ریزی ، مدیریت اجرا، پیمانکاری ، نظارت بر اجراو خرید و فروش.
– نگهداری واحدهای اداری ، تجاری و مسکونی و ارائه سرویسهای خدماتی ، تعمیراتی و مدیریت به متقاضیان .
– انجام هر گونه عملیات مجاز تجاری ، بازرگانی اعم از صادرات خدمات فنی و مهندسی و واردات و خرید و فروش سهام و سرمایه گذاری در شرکتها و بانکها و موسسات تجاری و به طور کلی اجرای کلیه عملیات و معاملات مجاز مرتبط با موارد فوق .

 

>> شرکت گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان
حیطه فعالیت :در حال حاضر عمده فعالیت شرکت در بازاریابی و فروش املاک ( شامل تملیکی) شرکت مادر و شرکتهای زیر مجموعه متمرکز می باشد. سرمایه شرکت در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد ریال می باشد.//

>>گردآوری و تنظیم: وب سایت بورس نگار

برچسب ها: ,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان