کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> روز پر افت و خیز شاخص و خبری که فقط یک روز دوام داشت (بررسی روزانه بازار)

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

 

 

 

 

 

 

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> روز پر افت و خیز شاخص و خبری که فقط یک روز دوام داشت ...

 

وب سایت بورس نگار - بررسی بازار یکشنبه 30 فروردین 94 - امروز را در حالی آغاز نمودیم که از عرضه های حجم دار روز گذشته خبری نبود و خریداران توانستند بازار را جمع و جور نمایند که این امر موجب شد تا شاخص رشدی 200 واحدی را تجریه کند, اما با توجه به نبود انگیزه و عدم تداوم خریدها از تایم پایانی شاهد عقب نشینی خریداران و افزایش عرضه ها بودیم تا جاییکه در نهایت شاخص فقط با 5 واحد مثبت بکارش پایان داد.


امروز در تالار بورس چه خبر بود؟

اما معاملات امروز که روزی پر افت خیز برای شاخص بود برای بسیاری از نمادها هم تعیین کننده است بسایری از نمادها به محدوده های مهم حمایتی شان رسیده و یا نزدیک میشوند که در صورتیکه این سطوح جلودارشان نباشد حداقل افتی در حدود 10 تا 15 درصد میتوانند تجربه نمایند .
 
در گروه پالایشی؛ امروز بجز شپنا که هنوز صف خرید سنگینی دارد و شتران که بعد از 100 درصد بازدهی در یکماه صف فروش سنگین داشت بقیه گروه به تعادل رسیدند در این گروه شبندر و سطح حمایتی 580 برای سهم بسیار مهم است.

در گروه خودرویی؛ امروز شاهد رسیدن خاور به سطح حمایتی مهم 88 تومان بودیم شکست این سطح سهم را به 83 تومان میرساند از طرفی خساپا نیز که روز متعادلی را داشت روی 140 تومان حمایت مهمی دارد. خودرو هم تا زمانیکه بالای 270 تومان است روند صعودی اش می تواند ادامه داشته باشد.

در گروه بانکی؛ بعد از دو سه روز منفی بودن گروه امروز تعادل مثبتی را شاهد بودیم در این گروه وپارس که سطح روانی 200 تومان را شکسته به حمایت مهم 180 تومان نزدیک شده است. وبصادر امروز در برخورد به سطح 93 تومان رو به بالا بازگشت داشت ابته با توجه به جو فعلی بازار انتظار داریم سهم بین بازه 90 تا 100 تومان در نوسان باشد و گذر از 100 تومان نیازمند خبر بنیادی قوی و یا جوی هیجانی شبیه به جو توافق هسته ای دارد بنابراین فعلن نباید بدون در نظر گرفتن این دو فاکتور انتظار رشد سهم بالای به بالای 100 تومان را داشته باشیم.

در گروه سیمان؛ روز گذشته خبری منتشر شد که احتمال افزایش قیمت 17 درصدی را برای سیمان درنظرگرفته شده بود و باعث مثبت شدن گروه در روز شنبه شد ولی این خبر نیز فقط یک روز دوام آورد و امروز اکثریت نمادهای این گروه متعادل و یا منفی شدند.

در گروه حمل و نقل؛ برای حکشتی محدوده 480-500 تومان بسیار مهم است گذر سهم از این محدوده سهم را حداقل تا تارگت 550 تومانی بالا خواهد برد.

 موفق و پیروز باشید / وب سایت بورس نگار

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان