کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

علت توقف نماد "شبندر" مشخص شد ... / 31 فروردین 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

 علت توقف نماد "شبندر" مشخص شد ... / 31 فروردین 94

"شبندر" در حالی پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام برای اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال 93 متوقف شد که در آخرین روزهای سال گذشته این مجموعه اطلاعات مالی خود را در چهار سناریو به بازار اعلام کرده بود.
نماد معاملاتی پالایش نفت بندرعباس در حالی در ابتدای معاملات روز جاری بابت تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف گردید که پیگیری های بورس نیوز علت این توقف نماد را مشخص کرد.

براساس این گزارش، یک مقام مسئول در واحد امور سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: علت توقف نماد "شبندر" اعلام تعدیل منفی سود هر سهم سال مالی 93 در عملکرد 12 ماهه بوده است.

وی افزود: میزان این تعدیل منفی بالای 20 درصد بوده و پس از تأیید اطلاعات نهایی، گزارش عملکرد 12 ماهه سال 93 "شبندر" در سایت کدال منتشر خواهد شد.

این گزارش می افزاید، "شبندر" در حالی پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام برای اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال 93 متوقف شد که در آخرین روزهای سال گذشته این مجموعه اطلاعات مالی خود را در چهار سناریو به بازار اعلام کرده بود.

در پایان شایان ذکر است به نظر می رسد همچنین روند قیمتی منفی این سهم طی یک هفته اخیر حاکی از اطلاعات نهانی برخی سهامداران و گواهی برای کاهش سودآوری "شبندر" باشد.

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان