کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔴جزئیات شرایط ونحوه بازخریدسهام بانکهای انصار قوامین حکمت مهر اقتصاد کوثر چگونه است؟ +قیمت سهام وجزئیات ادغام دربانک سپه/17فروردین98

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 6 دقيقه


🔴جزئیات شرایط و زمان ادغام بانکهای نظامی انصار، قوامین، حکمت، مهر اقتصاد، وکوثر در بانک سپه و قیمت پیش خرید سهام بانکهای نظامی از سهامداران چند است؟ / 17فروردین98

+تکمیلی>> جزئیات و نحوه بازخرید سهام بانکهای نیروهای مسلح در اطلاعیه سازمان بورس

وب سایت بورس نگار - سرنوشت سهامداران وسپرده گذاران بانکهای نظامی(انصار، قوامین، حکمت، مهر اقتصاد، وکوثر) بعد از ادغام در بانک سپه چه خواهد بود؟ این سوالی است که ذهن سهامداران وسپرده گذاران این بانکها را به خود مشغول کرده از فردا پیش خرید سهام این بانکها شروع خواهد شد در ادامه جزئیات شرایط و زمان آن آمده ...

 

جدیدترین خبرهای بورسی - طبق اطلاعیه‌های صادر شده توسط سازمان بورس، سهامداران 5 بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر از 18 فروردین تا 29 اردیبهشت ماه ( ۳۰ روز کاری) مهلت دارند، برای فروش سهام خود اقدام کنند.

براساس برنامه ادغام بانک‌های نظامی در بانک‌ سپه، سهام واگذار شده این بانک‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی باید خریداری شود چراکه در نهایت این بانک‌ها در بانک سپه که یک بانک دولتی‌ست ادغام شده و سهام این بانک 100 درصد دولتی خواهد بود.
در همین راستا، بانک‌های انصار، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر آگهی خرید سهام خود را منتشر کرده‌اند. براساس آگهی منتشر شده توسط همه این نهادها، سهام واگذار شده در مدت 30 روز کاری از دارندگان سهام خریداری می‌شود.

سهامداران می توانند با حضور در کارگزاری های بورس و یا شعب منتخب بانکهای مذکور اقدام به پرکردن درخواتس فروش مطابق با قیمت تعیین شده نمایند.

بر این اساس قیمتهای ذیل برای پیش خرید سهام بانکهای نظامی تعیین شده است:

 

خریدارسهام بانک مهر اقتصاد: شرکت نگین ساحل رویال

بانک مهر اقتصاد هر سهم را به ارزش اسمی و یا به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، هر کدام که بهای بالاتری داشته باشد، می‌‌خرد.

 

خریدارسهام بانک انصار: شرکت ایرانیان اطلس
بانک انصار هر سهم را به قیمت 2086 تومان خریداری می‌کند.

 

خریدارسهام بانک قوامین: شرکت حمل و نقل خط صبا
بانک قوامین هر سهم سهامداران حقیقی را 1000 ریال و هر سهم سهامداران حقوقی را به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، خریداری خواهد کرد.

 

خریدارسهام بانک کوثر: شرکت عصر تجارت اقتصاد
موسسه اعتباری کوثر هم از این الگو تبعیت می‌کند و هر سهم سهامداران حقیقی را 1000 ریال می خرد و هر سهم سهامداران حقوقی را به ارزش تابلو در زمان توقف نماد خریداری می‌‌کند.

 

خریدارسهام بانک حکمت ایرانیان: شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت

بانک حکمت ایرانیان از سهامداران حقیقی هر سهم را 1000 ریال و از سهامداران حقوقی 788 ریال خریداری می‌‌کند.

 

++ضمنا افرادی که علاقه‌مند به فروش سهام خود نباشند، می‌توانند سهام خود را تا ارزش‌گذاری مجدد پس از ادغام نگهداری نمایند.

 

+تکمیلی>> جزئیات و نحوه بازخرید سهام بانکهای نیروهای مسلح در اطلاعیه سازمان بورس

>> جزئیات بازخرید سهام بانک حکمت از طریق بورس

بر اساس مصوبه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي (سران سه قوا) در خصوص چارچوب ادغام بانک ها و موسسات اعتباري وابسته به نيروهاي مسلح در بانک سپه، موارد زير را به اطلاع سهامداران محترم مي رساند؛

 الف) مقتضي است سهامداران محترم تمامي اطلاعات و شرايط منتشره در سايت کدال را در تصميم گيري هاي خود مد نظر قرار دهند.
 ب) مقتصي است آن دسته از سهامداراني که قصد فروش سهام خود را در اين مرحله دارند، به شعب کارگزاران عضو فرابورس ايران درسراسر کشور مراجعه و نسبت به تکميل و ارائه تقاضاي فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمايند.
 ج) دوره ثبت سفارش در سامانه معاملاتي فرابورس ايران توسط کارگزاران از تاريخ 98.1.20 تا  98.2.29 مي باشد.
 د) نوع سفارش فروش بايد از نظر اعتبار زماني، سفارش بدون محدوديت زماني (Good Till Cancel) باشد.
 ه) تقاضاي فروش براي سهامداران حقيقي بر اساس قيمت 1000 ريال می باشد.
 و) تقاضاي فروش براي سهامداران حقوقي غير وابسته به نيروهاي مسلح بايد صرفاً بر اساس قيمت پاياني سهام در زمان توقف نماد معاملاتي مربوطه (مبلغ 788 ريال) باشد.
 ز) دوره زماني ورود سفارش‌هاي فروش در سامانه معاملاتي فرابورس ايران پس از بازگشايي نماد معاملاتي از ساعت 8:30 الي 13:00 در تمامي جلسات رسمي معاملاتي امکان‌پذير است و معاملات براساس مصوبه شوراي عالي بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه‌ي رسمي معاملات انجام مي شود.
 ح) انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال ( به استثناي کارمزد شرکت هاي کارگزاري) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهاي ادغام شونده پرداخت مي‌شود.

+

>> جزئیات بازخرید سهام بانک مهر اقتصاد از طریق بازار بورس

به اطلاع کليه سهامداران شرکت بانک مهر اقتصاد می رساند: آن دسته از سهامداراني که قصد فروش سهام خود را در مرحله کنونی دارند، به شعب کارگزاران عضو فرابورس ايران درسراسر کشور مراجعه و نسبت به تکميل و ارائه تقاضاي فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمايند.

دوره ثبت سفارش در سامانه معاملاتي فرابورس ايران توسط کارگزاران از تاريخ 98.1.20 الي 98.2.29 است.

تقاضاي فروش براي سهامداران حقيقي بر اساس قيمت 1000 ريال و تقاضاي فروش براي سهامداران حقوقي غير وابسته به نيروهاي مسلح بايد صرفاً بر اساس قيمت پاياني سهام در زمان توقف نماد معاملاتي مربوطه (مبلغ 707 ريال) باشد.

دوره زماني ورود سفارش‌هاي فروش در سامانه معاملاتي فرابورس ايران پس از بازگشايي نماد معاملاتي از ساعت 8:30 الي 13:00 در تمامي جلسات رسمي معاملاتي امکان‌پذير است و معاملات براساس مصوبه شوراي عالي بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه‌ي رسمي معاملات انجام مي شود. ح) انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال ( به استثناي کارمزد شرکت هاي کارگزاري) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهاي ادغام شونده پرداخت مي‌شود. مدير عمليات بازار فرابورس ايران

+

>> جزئیات بازخرید سهام شركت بانك انصار از طریق بازار بورس

به اطلاع کليه سهامداران شرکت بانک انصار (نماد وانصار) مي¬رساند بر اساس مصوبه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي (سران سه قوا) در خصوص چارچوب ادغام بانکها و موسسات اعتباري وابسته به نيروهاي مسلح در بانک سپه، موارد زير به اطلاع سهامداران محترم مي رساند؛ الف- مقتضي است سهامداران محترم تمامي اطلاعات و شرايط منتشره در سايت کدال را در تصميم گيري هاي خود را مد نظر قرار دهند. ب- مقتصي است آن دسته از سهامداراني که قصد فروش سهام خود در اين مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو بورس اوراق بهادار تهران درسراسر کشر مراجعه و نسبت به تکميل و ارائه تقاضاي فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمايند. ج- شرايط ارائه تقاضاهاي فروش به صورت زير است: -دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از تاريخ 18/01/1398 الي 29/02/1398 بوده لکن زمان بازگشايي نماد معاملاتي جهت ورود سفارش در سامانه معاملاتي بر اساس پيام ناظر بازار اعلام مي شود. -نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمني، سفارش بدون محدوديت زماني باشد. -قيمت تقاضاي فروش براي سهامداران حقيقي و سهامداران حقوقي غيروابسته به نيروهاي مسلح به قيمت هر سهم مبلغ 2086 ريال مي¬باشد. -دوره زماني ورود سفارش‌هاي فروش پس از بازگشايي نماد معاملاتي از ساعت 8:30 الي 14:00 در تمامي جلسات رسمي معاملاتي امکان‌پذير است، معاملات صرفاً در آخرين روز معاملاتي هر هفته و همچنين آخرين روز دوره‌ي اخذ سفارش ( روز يکشنبه مورخ 29/02/1398) انجام مي‌شود که براساس مصوبه شوراي عالي بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه‌ي رسمي مي‌باشد. -انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال ( به استثناي کارمزد شرکتهاي کارگزاري) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهاي ادغام شونده پرداخت مي‌شود. معاونت بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران
+

برچسب ها: ,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان