کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

با حکم علی رستگار مدیرعامل بانک ملت>>>مهدی قدمی مدیرعامل آلومینیوم المهدی جایگزین محمدابراهیم پورزرندی در گروه مالی ملت شد/ 7 شهریور94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


با حکم علی رستگار مدیرعامل بانک ملت

>>> مهدی قدمی مدیرعامل آلومینیوم المهدی جایگزین محمدابراهیم پورزرندی در گروه مالی ملت شد / 7 شهریور 94


مدیرعامل جدید گروه مالی ملت امروز با حکم مدیرعامل بانک معرفی شد تا محمدابراهیم پورزرندی سکان این شرکت ۱.۲ هزار میلیاد تومانی را بعد از ۵ سال به فرد دیگری بسپارد.


در پی استعفاء هفته گذشته محمدابراهیم پورزرندی از سمت مدیرعاملی گروه مالی ملت، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت اقدام به معرفی مدیرعامل جدید این شرکت بزرگ کرد .

 به این ترتیب،امروز با برگزاری جلسه تودیع و معارفه ایی، مهدی قدمی مدیرعامل آلومینیوم المهدی هرمزال رسما" عهده دار مدیریت گروه مالی ملت با سرمایه اسمی 1.2 هزار میلیارد تومانی شد.

 پیش از این قرار بود حسین هاشمی مقدم (مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مشارکت شهرداری تهران ، عضو هیات مدیره بانک سرمایه و مدیرعاملی یکی از زیر مجموعه های کشتیرانی) مدیرعامل این مجموعه شود.

 براساس این گزارش، سوابق مهدی قدمی که متولد 1347 و با مدرک دکترای مهندسی عمران است ، نشان می دهد وی رئیس هیات مدیره شرکت توسعه امکان ورزشی کشور با بیش از 1000 پروژه ، مدیرعامل هلدینگ بازرگانی بنیاد شهید با 15 شرکت داخلی و چندین شرکت خارجی، رئیس و عضو هیات مدیره بیش از 30 شرکت مختلف از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی، سازمان اقتصادی کوثر بوده و طی دو سال اخیر عضو هیات مدیره و مدیرعامل آلومینیوم المهدی هرمزال است.

 پورزرندی که از بزرگان و فعالان بازارهای مالی ایران بشمار می رود،به رغم دریافت چندین پیشنهاد ترجیح داده فعلا مسولیتی نپذیرد و بعد از مدتی تصمیم گیری کند.

 وی از سال 1378 در بانک ملت به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر مرکزتحقیقات و برنامه ریزی بانک را عهده دار بوده و در سال 90 ماموریت تاسیس و راه اندازی گروه مالی بانک را عهده دارشد و بعد از 5 سال از گروه مالی ملت خداحافظی کرد.

 براساس این گزارش، پورزرندی طی 5 سال مدیریت اقدامات متنوع و متعددی مانند تشکیل شرکت ها و آماده سازی و احیا برای واگذاری شرکت هایی مانند بیمه ما ،سرمایه گذاری توسعه معین خردمندان ، واسپاری ملت و... و با رعایت مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس ، اجرای نظام حاکمیت شرکتی، تحویل شرکت ها بابت مطالبات بانک ازدولت و انجام اصلاح ساختار، فراهم کردن زمینه حضور بانک ملت در هیات مدیره 4 بورس اوراق بهادار تهران ، سپرده گذاری مرکزی، بورس کالا و انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی، کمک به تامین حداقل 40 درصد سود سال جاری بانک ملت ، رساندن خالص ارزش دارایی های گروه مالی ملت به بیش از 4 هزار میلیارد تومان و ... را در این گروه مالی بزرگ انجام داده است.

 همچنین یکی از مهمترین اقدامات وی در دوران مسئولیت گروه مالی، ایجاد و برقراری تعامل موثر و مناسب بین دو بازار پول و بازار سرمایه بود.

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان