کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

خبري مهم براي سهامداران تاپیکو >>> جزئیات زمان و مکان مجمع سالانه تاپیکو اعلام شد // 9 شهریور 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


خبري مهم براي سهامداران تاپیکو >>> جزئیات زمان و مکان مجمع سالانه تاپیکو اعلام شد // 9 شهریور 94


شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشيمي تأمين  که با قیمت 250 تومان در بازار معامله می شود جزئیات زمان و مکان مجمع سالانه مربوط به سال مالی اردیبهشت ۹۴ را اعلام کرد .در پی اتمام سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت سال جاری تاپیکو، زمان و مکان مجمع سالانه این شرکت هلدینگ 4.3 هزار میلیارد تومانی مشخص شد.

 این مجمع ساعت 10 صبح روز پنچ شنبه آینده 19 شهریور و در سالن مرکزی همایش های پژوهشگاه صنعت نفت واقع در بلوار غربی ورزشگاه آزادی تشکیل خواهد شد تا سهامداران در مورد تقسیم سود هر سهم و سایر موارد تصمیم گیری کنند.

 براساس این گزارش، تاپیکو که اواخر اردیبهشت امسال و در وقت اضافه 10 دقیقه ایی فرابورس قادر به فروش بلوک مدیریتی پتروشیمی امیرکبیر به بانک رفاه و شناسایی سود حدود هزار میلیارد تومانی شده ، سود قطعی هر سهم سال مالی اردیبهشت 94 را بر اساس عملکرد واقعی 9 ماهه با کاهش 105 ریالی، 585 ریال اعلام کرده است.

 این شرکت در چهار مقطع زمانی سال گذشته و امسال ، سود هر سهم را 690 ریال پیش بینی کرده بود و هیئت‌مدیره آن در نظر دارد 40 تومان از سود محقق شده 585 ریالی را به مجمع در پیش رو پیشنهاد دهد. همچنین سود تلفیقی و جدید هر سهم تایپکو برای سال مالی 94  که قبلا" 753 ریال پیش بینی شده بود، اعلام نشده و علت کاهش پیش بینی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها ( از 1.4 به بیش از هزار میلیارد تومان) ناشی از طولانی شدن تشکیل هلدینگ سلولزی و واگذاری آن و اقدام به فروش 32 درصد پتروشیمی امیر کبیر و یک درصد پتروشیمی شیراز اعلام شده است.

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان