کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> عرضه اولیه پتروشیمی فجر چقدر نقدینگی می خواهد؟ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 27 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟  
>>> عرضه اولیه پتروشیمی فجر چقدر نقدینگی می خواهد؟

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> عرضه اولیه پتروشیمی فجر چقدر نقدینگی می خواهد؟ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 27 بهمن94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، روز جاری روز پرعرضه ای را شاهد بودیم که ناشی ازدو عامل اصلی بود اولین آن اعلام ناگهانی عرضه اولیه بفجر در روز چهارشنبه بود که باعث تشدید عرضه در بیشتر سهام شد و دیگری اعلام کاهش سود بانکی به میزان دو درصد بود که سبب عرضه در نمادهای بانکی شد که اعتقاد داریم هر دوی این عوامل بیشتر جنبه روانی داشته باشد چرا که عرضه 200 میلیون سهم بفجر ماکزیمم نقدینگی مورد نیازش 300 میلیارد تومان خواهد بود که برای بازار این روزها عدد بزرگی محسوب نمی شود و دیگر عامل نیز نمی تواند چندان در صورتهای مالی بانکیها تاثیر منفی داشته باشد و جنبه مثبت آن به منفی اش می چربد.


در گروه خودرو امروز صف سنگین خساپا پابرجا ماند و خزامیا نیز با انتشار شایعاتی مبنی بر اعلام سود بالا برای سال آینده توانست بر عرضه های بسیار پرحجم روی سهم غلبه و مجدد به صف برسد وخودرونیز پس از رسیدن بالای 300 تومان اهداف بالاتر را نشانه گیری کرده .  امروز حکشتی در سقف تاریخی اش و فاذر بعد از شکست سطح مقاومتی مهم 480 معاملات بسیار بالایی را پشت سر گذاشتند شبهای قبل به تفصیل در رابطه با پتانسیلهای بالای فاذر و اهداف و روند آن صحبت شده بود.


اما برای فردا با توجه به عرضه بفجر انتظار می رود همچنان شروع بازار پرعرضه باشد ولی احتمالا از اواخر ساعت معاملات بر میزان خریدها افزوده شده و روند بازار به سمت تعادل رو به مثبت پیش رود بفجر هم با توجه به گزارشات منتشره قیمتی بین 1200 تا 1500 تومان می تواند عرضه شود.
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  جزئیات مذاکرات سایپا با خارجی‌ها برای قراردادهای جدید از زبان مهدی جمالی مدیرعامل
 >>  سایپا در خصوص تهاتر طلبش از شرکت سرمایه گذاری سایپا شفاف سازی کرد
 >>  در مجمع سایپا چه گذشت؟ تصمیم گیری برای خساپا، خاذین، خزامیا، خپارس، ولساپا، پلاسک و مگاموتور

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان