کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس فردا شنبه چگونه خواهد بود؟// 7 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>>  از برگزاری انتخابات تا گزارش جدید آژانس انژری اتمی

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس فردا شنبه چگونه خواهد بود؟// 7 اسفند94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، بورس تهران پس از یک ماه رویایی در بهمن، هفته اول اسفند را با تعادل عرضه و تقاضا آغاز کرد هرچند این هفته با انتشار گزارشات اولیه شرکتها برای سال 95، کمی از انتظارات سهامداران کاسته شد اما باید این نکته را درنظرداشت که بیشتر گزارشات منتشر شده بصورت محتاطانه پیش بینی شده و برخی شرکتها برای اینکه برگهای برنده ای برای تعدیل های بعدی در دست داشته باشند گزارشاتشان را با حداکثر احتیاط ارائه دادند که همین عامل سبب شد تا برخی سهامداران که انتظار تعدیل های بیشتری را داشتند اقدام به عرضه موقتی سهام کنند به این ترتیب انتظار می رود بازار در صورتی که با خبری پیش بینی نشده مواجه نشود این هفته هفته ای متعادل را پشت سر بگذارد تا پس از استراحتی موقتی ، مجددا مسیر صعودی اش را ادامه دهد.


در سایر بازارها نیز تعادل و رکود برقرار است هرچند بازار سکه و طلا بواسطه رشد قیمتهای جهانی مسیرش از سایر بازارها جدا شده و قیمت سکه مجددا از یک میلیون تومان نیز فراتر رفته ولی در بازار دلار، شاهد هستیم که همچنان این ارز در بازه قیمتی 3400-3500 تومان متعادل بکارش ادامه می دهد. نفت نیز از روزگذشته مجددا نزولی شده است.


امروز انتخابات مجلس و خبرگان نیز برگزار شد نتایج این دوره از انتخابات بخصوص مجلس شورای اسلامی از آن جهت که بتواند سیاستهای اقتصادی دولت را تسهیل نماید حائز اهمیت بالایی برای بخشی از فعالان اقتصادی خواهد بود نتایج این دوره طبق گفته وزیر کشور بسته به بزرگی حوزه انتخاباتی حداکثر تا روز دوشنبه نهایی و اعلام خواهدشد.


فردا قرار است گزارش آژانس درباره برنامه هسته ای ایران و نحوه اجرای برجام منتشر شود که مفاد آن برای بازارها مهم خواهد بود.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان