کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

معاونت ناشران شرکت بورس زمان عرضه اولیه پتروشیمی مبین را اعلام کرد / 23 فروردین 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

معاونت ناشران شرکت بورس زمان عرضه اولیه پتروشیمی مبین را اعلام کرد / 23 فروردین 94


 این تصمیم مثبت مدیران شرکت بورس در شرایطی اتخاذ شده است که به نظر می رسد تجربه بالای مدیران شرکت بورس نسبت به مدیران سازمان بورس اینبار به کمک بازار سرمایه آمده است. با توجه به شرایط فعلی بازار سرمایه فعلاً عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی مبین انجام نخواهد گرفت.

امیرحمزه مالمیر معاون شرکت در روز جاری طی برگزاری جلسه معارفه شرکت پتروشیمی مبین در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: سهام شرکت هایی که قرار است برای اولین بار پا به بازار سرمایه گذارند زمانی عرضه خواهند شد که ما از موفقیت آن عرضه اطمینان داشته باشیم و بازار سرمایه کشش آن را داشته باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی و با توجه به دو عرضه اولیه ای که در ماه جاری داشته ایم به نظر می رسد که هم اکنون شرایط برای عرضه اولیه دیگر آماده نیست و بازار کشش آن را ندارد به همین منظور فعلاً برنامه ای برای عرضه سهام مبین در بازار سرمایه نداریم و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که بازار کشش آن را داشته باشد.

براساس گزارش بورس نیوز، این تصمیم مثبت مدیران شرکت بورس در شرایطی اتخاذ شده است که به نظر می رسد تجربه بالای مدیران شرکت بورس نسبت به مدیران سازمان بورس اینبار به کمک بازار سرمایه آمده است. چراکه مدیران این شرکت در زمان آغاز روند صعودی بازار که اغلب مدیران و مسئولین سازمان بورس اقدام به اقدامات و تصمیمات عجولانه نمودند، با صبر پیشه کردن از اظهارنظرهای عجولانه و تصمیمات خلق الساعه خودداری نمودند.

 

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان