کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> ادامه جو مثبت خرداد؛ خساپا چه زمانی بازگشایی می شود؟ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 3 خرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> ادامه جو مثبت خرداد؛ خساپا چه زمانی بازگشایی می شود؟

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> ادامه جو مثبت خرداد؛ خساپا چه زمانی بازگشایی می شود؟ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 3 خرداد95

 
>> ادامه جو مثبت در خرداد   
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، دومین روز معاملاتی خردادماه هم روز مثبتی بود روزی که بواسطه معاملات مثبت گروه بانک و بخصوص خودرویی ها، امیدواری های زیادی در بین سهامداران به وجود آمد هرچند گروه های فلزی معدنی و پالایشی نتوانستند به جمع مثبتها وارد شوند اما در صورت تداوم جو مثبت بازار انتار می رود سایر گروه ها نیز کم کم به آن ملحق شوند.   


>> خساپا کی بازگشایی می شود؟
اما امروز در حالی که سهامداران چشم انتظار بازگشایی خساپا بعد از تعدیل مثبت 126 درصدی اش بودند این اتفاق رخ نداد در خبرها داشتیم بازگشایی خساپا منوط به پاسخگویی به برخی از ابهامات موجود در گزارش اخیر شرکت شده است که برخی زمان بازگشایی را چهارشنبه عنوان می کنند.

 
>> سنگینترین صف فروش بازار جمع شد
در ادامه روند رو به مثبت خودرویی ها در بازار امروز، صف فروش 150 میلیونی خاذین در 109 تومان جمع آوری شد قیمت سهم در روز اول اردیبهشت 223 تومان بود و در عرض یک ماه به نصف رسیده بود البته رشد سهم منوط به جو کلی گروه خواهد بود و با توجه به حجم بالای 700 درصدی افزایش سرمایه و فراوانی سهام جایزه آزادشده توصیه ای به خرید در این مقطع زمانی نمیتوان برای سهم داشت مگر سرمایه گذاران بلندمدت با دیدگاه هیات مدیره البته سهم همچنان نوسانات ریز خواهد داشت.


>> تداوم صعود در کانال 76 هزاری  
 شاخص کل امروزچهارشنبه با 165 واحد افزایش بر روی 76611 واحد بکار خود پایان داد و در کانال 76 هزاری ماندگار شد ماندگاری چند روزه در کانال 76 هزاری این کانال را از لحاظ تکنیکی در وضعیت حساسی قرار داده که خروج از این کانال به سمت بالا سرآغاز رشد تا 79 هزار می تواند باشد و از آن طرف از دست رفتن آن می تواند شاخص را تا 74 و 71 هزار واحد کاهش دهد که فعلا روند معاملات نشان داده شانس صعود شاخص بیشتر از نزول آن است.


>> ادامه مجامع بورسی
در ادامه فصل مجامع امروز خدیزل با تقسیم 55 تومان سود در اولین مجمع عمومی اش بعد از پذیرش، سهامدارانش را خوشحال به خانه فرستاد از طرفی سمازن هم 102 تومان سود تقسیم نمود.


>> بازار بورس فردا ...
برای فردا در صورتیکه گروه خودرو بتوانند مقاومت خود را پشت سر بگذارند روند صعودی شان می تواند ادامه دار شود و با توجه به اینکه جو کلی بازار هنوز هم تا حدود زیادی به این گروه وابسته است انتظار می رود در صورت این اتفاق فردا نیز روزی مثبت در پیش روی سهامداران باشد. فردا عرضه اولیه ثالوند در فرابورس را خواهیم داشت که به علت کوچکی عرضه در بهترین حالت نیاز به 70 تا 80 میلیاردنقدینگی برای خرید سهم است که عدد قابل توجهی نمی باشد.//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  درجلسه معارفه شرکت صنایع کاغذ پارس چه گذشت؟+مزایا وفرصتهای سودآوری «چکاپا»
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان