کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نگاه تالارنشینان حافظ به مجلس اقتصادی؛ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 7 خرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> نگاه تالارنشینان حافظ به مجلس اقتصادی

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نگاه تالارنشینان حافظ به مجلس اقتصادی؛ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 7 خرداد95

 
>> اولویت‌ مجلس دهم مسائل اقتصادی باشد
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در ادامه جو متعادل و مثبت بازار در خرداد ماه فردا سهاداران بورس شاهد افتتاح مجلس جدید نیز خواهند بود، مجلس دهم، هشتم خرداد با مراسم سوگند منتخبان گشایش می‌یابد و یک روز بعد هم قرار است رئیس و هیات رئیسه انتخاب شوند که آقایان عارف و لاریجانی در رقابت برای کرسی ریاست در کانون توجه قرار دارند. با توجه به اینکه اولویت‌ مجلس دهم مسائل اقتصادی خواهد بود برای فعالان بازار سرمایه از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.


>>  پاسخ جالب مدیرعامل ایرانخودرو
در گروه خودرویی، درحالی مدیرعامل رنو از امضای توافق‌نامه با ایران‌خودرو برای تولید خودروی ارزان‌قیمت کوئید خبر می‌دهد که مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: توافق با رنو برای تولید این خودرو را نه تایید می‌کنم نه تکذیب. از سوی دیگر، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: هنوز در مورد اجرای مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو تصمیم نگرفته‌ایم.

 
>>  شرایط نوسانی بازارهای جهانی
 در بازارهای جهانی قیمت نفت پس از رشد شدید در روز پنجشنبه به بالای 50 دلار رسید البته جمعه مجددا نرخ نفت به زیر 50 دلار برگشت ولی نشان داد پتانسیل رشد برای نفت همچنان وجود دارد. از طرفی قیمت روی و مس با افازیش و قیمت سنگ اهن کاهش بوده و قیمت طلا نیز همچنان با کاهش شدید مواجه است. که سبب شده قیمت سکه در بازار داخل به زیر یک میلیون برسد.


>>  شاخص در آستانه کانال 77 هزاری
 شاخص کل هفته گذشته صعودی ملایم داشت و توانست به 76852 واحد  برسد و سهامداران را به رسیدن به کانال جدید و خروج از کانال 76 هزاری بعد از مدتها درجا زدن امیدوار کرده است.


>> بازار بورس فردا ...
برای فردا باز هم بازار نگاهش به خساپا و بازگشایی احتمالی آن است در صورت بازگشایی بازار کاملا تحت تاثیر آن خواهد بود از طرفی ادامه نوسانات در بازارهای جهانی می تواند معادلات بازار را با تغییرات اساسی روبرو کند که انتظار می رود فردا در کل جوی متعادل رو به مثبت داشته باشیم.//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  درجلسه معارفه شرکت صنایع کاغذ پارس چه گذشت؟+مزایا وفرصتهای سودآوری «چکاپا»
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان