کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از توقف ناگهانی خساپا تا آرامش قبل از طوفان ذوب؛ فردا بازارچگونه خواهد بود؟// 12 تیر95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> از توقف ناگهانی خساپا تا آرامش قبل از طوفان ذوب

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از توقف ناگهانی خساپا تا آرامش قبل از طوفان ذوب؛ فردا بازارچگونه خواهد بود؟// 12 تیر95

 
>> سایپا بدون معامله متوقف شد
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در آغاز هفته و در حالیکه سهامداران انتظار داشتند تا با لیدری خساپا بار دیگر معاملات مثبتی برای سایر نمادها نیز رقم بخورد نماد خساپا قبل از شروع بازار بدون اعلام دلیل متوقف شد تا پس از حدود دو ساعت یک مقام مسئول تعدیل مثبت خساپا را عامل توقف سهم اعلام نماید. به هر صورت توقف نماد خساپا ناگهانی سبب نوعی سردرگمی در بازار شد که این سردرگمی تا انتهای بازار نیز پابرجا ماند.


>> آرامش قبل از طوفان ذوب  
ذوب آهن که این روزها خبرها و شایعات فراوانی را تجربه می کند در روز جاری روزی آرام و بدون صف خرید و فروش را سپری کرد البته با توجه به خبرهای خوش مدیرعامل این آرامش توسط فعالان بازار به آرامش قبل از طوفان سهم تعبیر شده است.


>> ادامه رشد قیمت سکه و کاهش دلار
امروز و در بازارهای موازی شاهد تداوم افزایش قیمت سکه بودیم بطوریکه سکه با ورود به کانال یک میلیون و صد هزارتومانی رکورد جدیدی را در دو سال گذشته از خودش بجای گذاشت البته دلار امروز کاهشی بود و روی 3515 تومان بسته شد ولی احتمال زیاد بالای سطح 3500 تومان تثبیت شده و بماند.


>> اقبال به گروه روی
با توجه به افزایش بی سابقه قیمتهای جهانی فلز روی ، امروز این گروه یکپارچه صفهای خرید سنگینی را شاهد بودند بطوریکه کروی با 40 میلیون سهم در صدر جدول تقاضا قرار داشت.

 

>> بازار فردا
برای فردا بازهم همه چیز به لیدرهای بازار وابسته است درصورتی که نماد خساپا بازگشایی شود انتظار می رود جو هیجانی سهم به سایر نمادها نیز کشیده شود اما اگر خساپا به بازار برنگردد انتظار تداوم روند سردرگم نزول و صعود را مشابه روز جاری شاهد باشیم//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان