کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>خبری مهم برای سهامداران زامیاد >>> مجمع زامیاد برگزار شد؛ در مجمع خزامیا چه گذشت؟ // 27 تیر 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه


>>خبری مهم برای سهامداران زامیاد >>> مجمع زامیاد برگزار شد؛ در مجمع خزامیا چه گذشت؟ // 27 تیر 95


گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زامیاد برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 94:
امروز در تاریخ 26 تیر 1395 با تاخیر حدود نیم ساعتی ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زامیاد )خزامیا)  با حضور حدود 52 درصد از سهامداران و با ریاست آقای سید محمد علی سید ابریشمی در سالن آزادگان مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه نفت واقع در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و عدم تقسیم سود( به دلیل تحقق زیان 14 ریالی در سال 94) مورد تصویب قرار گرفت.
در ابتدا مدیرعامل شرکت ، جناب آقای مهندس حمیدی به ارائه گزارش هیئت مدیره پرداختند که مهمترین بخشهای گزارش به شرح زیر بود :
  در 2 سال گذشته ، پروژه خط تولید پادرا ، درکا ، پروژه خط رنگ ، خط شاسی و اطفاء حریق به پایان رسیده است.
  شرکت در مسیر توسعه پلت فرم نیسان و بر اساس نیاز بازار ، پادرا و درکا را تولید کرده است . پادرا دو کابین در ماه های آتی به تولید انبوه خواهد رسید .
  وزارت دفاع و بانکها با شرکت زامیاد به دلیل تولید خودروی امن در حال مذاکره می باشند.
  شرکت در راستای توسعه ماشین های سنگین و نیمه سنگین ، با اویکو همکاری دارد . شرکت در تولید ماشین های سنگین و نیمه سنگین با اویکو همکاری دارد اما اویکو در تولید و فروش اتوبوس به زامیاد پیشنهاد ویژه در راستای جونت ونچر و کسب بازار صادراتی دارد.
  در سالهای گذشته ، شرکت در بسیاری از موارد به دلیل عدم تامین موتور و شاسی از سوی تامین کنندگان دچار مشکل تولید بوده است که در سال گذشته ، پروژه خط شاسی به بهره برداری رسیده است تا این مشکل برطرف شود اما مشکل تامین به موقع موتور همچنان پابرجاست.
  قطعات برای تولید به صورت CKD ماشین های سنگین و نیمه سنگین در ماه های آتی رشد خواهد داشت.
  در سایپا ، وانت سایپا ، ظرفیت حمل بار تا 450 کیلوگرم را داراست این در حالی است که ظرفیت حمل بار نیسان 2.2 تن را داراست . تولید درکا به دلیل وجود بازاری برای حمل کالاهایی تا 1 تن می باشد.
  شرکت در حال مذاکره با وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای تولید 100 دستگاه اتوبوس CNG ، مینی بوس های A5015  و چند محصول دیگر می باشد که در صورت تحقق ، به رشد سودآورس شرکت منجر خواهد شد.
  شرکت با یکی از بانکهای ایتالیایی به منظور فاینانس 14 میلیون یورویی با نرخ 5 درصد در حال مذاکره است.
  بر اساس بند 1-4 اظهار نظر حسابرس ، شرکت در سال 89 با توجه به الزام پلیس مبنی بر پلاک نکردن خودروهایی که ترمز ABS ندارند ، فروش حدود 630 میلیارد تومانی به سازمان مورد بحث داشته ، که از چکهای دریافتی شرکت حدود 210 میلیارد تومان برگشت خورده و در سالهای بعد به تدریج قسمتی وصول شده و هم اکنون 81 میلیارد تومان در حسابها باقی مانده است . به گفته مدیر عامل شرکت ، اسناد خودروها به نام شرکت است و نیروی انتظامی جهت متوقف کردن خودروها و تحویل به شرکت ، در حال انجام می باشد.
  بر اساس بند 2-4 ، شرکت در سال 85 ، با سازمان شهرداری ها قراردادی به ارزش 12 میلیارد تومان جهت تحویل خودروهای تولیدی وارد عمل می شود و به دلیل تاخیر در تحویل ، سازمان شهرداری ها 820 میلیون تومان را پرداخت نمی کند .مذاکرات با سازمان شهرداری هنوز به نتیجه نرسیده است.
  بر اساس بند 5 حسابرس ، شرکت بهنگام آفرین سایپا در ماه های آتی منحل و حسابها اصلاح خواهد شد.
  در مورد بند 6 ، هیات مدیره ، بیان کردند که بر اساس مذاکرات به عمل آمده با سازمان مالیاتی ، حدود 95 درصد از جرایم مالیاتی(315 میلیارد ریال)، مشمول معافیت قرار خواهد گرفت.
  بر اساس بند 10 حسابرس ، هیات مدیره با مذاکرات انجام شده و مدارک مثبته موجود با شرکت اویکو ، 2 میلیون یورو تخفیف اخذ شده است.
  بر اساس بند 11 ، از 50 اتوبوس فروخته شده ، 20 اتوبوس امروز (26 تیر 95) از شرکت تحویل داده شده است .ضمنا در هنگام انعقاد این قرارداد با شرکت ندای به آوران ، 50 درصد از مبلغ فروش ، نقدا در سال 94 دریافت شده است

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان