کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>بورس از نگاه بورس نگار >>>ازخبرهای خوش معاون وزیربرای خودروییها تاپیشتازی دامپروران وکشاورزان دربورس؛بازارفردا چگونه خواهدبود؟// 25مرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>>پیشتازی دامپروران وکشاورزان در بورس تهران

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 

 


>>بورس از نگاه بورس نگار >>>از خبرهای خوش معاون وزیر برای خودروییها تا پیشتازی دامپروران وکشاورزان در بورس تهران؛ بازار فردا چگونه خواهدبود؟// 25مرداد95

 
>> کروی و مناقصه پرحاشیه معدن مهدی آباد
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در ادامه روند اصلاحی بازار بورس پس از رشد دو هفته ای مردادماه، امروز هم شاهد کاهش قیمتها بودیم در این روند کاهشی منفی شدن کروی که با شایعاتی پیرامون برنده نشدن در مناقصه معدن مهدی آباد بیشتر در بازار خودنمایی می کرد سهم را امروز به صف فروش هم رساند هرچند گنجینه هنوز هم در نقش خریدار جدی سهم بکارش ادامه می دهد ولی شدت عرضه سهم را به صف فروش کشاند نکته جالب امروز منفی شدن بیشتر فلزی ها پالایشیها و خودرویی ها بود انگار این گروه ها هم در مناقصه معدن مهدی آباد شرکت کرده و برنده نشده بودند!!!!   


>>پیشتازی دامپروران و کشاورزان در بورس تهران
در بازار منفی امروز دو سهم خودنمایی کردند که هر دو نیز از گروه دامپروری و کشاورزی بودند زمگسا و سهم تازه وارد تلیسه هر دو در صدر بازار امروز قرار داشتند.


>> بازهم تعویق مجمع یک بانکی
در ادامه لغو مجامع سه بانک بزرگ نیمه دولتی نیمه خصوصی صادرات ملت و تجارت، امروز هم لغو مجدد آگهی دعوت به مجمع عمومی سالیانه بانک تجارت منتشر شد تاریخ برگزاری مجامع بعدی، متعاقباً اعلام خواهد شد.


>>خبرهای خوش معاون وزیر برای خودروییها
 خبرمهم سهامداران خاور اینکه معاون امور صنايع وزير صنعت امروز گفت به زودی خبر قرار داد ایران خودرو دیزل با بنز اعلام می شود همچنین وی خبرمهم برای سهامداران سایپا نیز داشت و گفت: رنو پذيرفته كه به منظور مشاركت، يکی از واحدهاي زيرمجموعه سايپا را بعنوان آورده بپذيرد//


>> شفاف سازي "ورنا"
 امروز شرکت سرمايه گذاري گروه صنعتي رنا براساس گزارش شفاف سازي اطلاعات در خصوص معاملات عمده سهام شرکت سايپا در روزهاي اخير اعلام نموده که معاملات مذکور بابت پرداخت ديون يکي از شرکتهاي سرمايه پذير به شرکت سرمايه گذاري گروه صنعتي رنا مي باشد.اطلاعات افشا شده فوق، دارای آثار مالی بر دوره گزارشگری جاری نمی باشد.


>>نسل جدید کارتخوان های رتاپ
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از ورود نسل جدید دستگاه کارتخوان با آخرین استـاندارد های جهانی به بازار خبر داد. قنبریان ضمن اعلام این خبر افزود: پککو بعنوان نماینده انحصاری محصولات Bitel کره در ایـران به منظور افزایش کیفیت خدمات و احترام و اکرام مشتریان خود اقـدام به خرید تعداد قابل توجهی از نسل جدید پایانه هـای کانترتـاپ (ثابت) و سیار نموده. وی در تشریح امکانات متمایز این پایانه ها به تعداد پورتهای کانال های ارتباطی نظیر شبکه LAN، شبکه Wi-Fi، شبکهPstn و Nfc و بهره برداری از صفحه نمـایش لمسی ورنـگی و نیـز high speed printer اشاره کرد و افزود : فرکانس ارتباطی پایانه های سیار نیز منطبق بر استاندارد های کشور طراحی شده است که با نرم افزار کاملا بومی بر اساس به روزترین Sdk های موجود آماده بهره برداری و ورود به بازار می باشد.وی با اشاره به بـرنـامه منسجم پککو بـرای ورود به بـازارهـای جدید ، نـوسـازی و به روزرسانی شبکه پـایـانه های فروشگاهی را از مهمترین ماموریت های شرکت در سال جاری عنوان کرد . گفتنی است شرکت پککو در حال حاضر با بیش از 840.000 دستگاه منصوبه سهم قابل توجهی از کل پایانه های کشور را به خود اختصاص داده است.


>> پیش بینی بازار فردا
 با توجه به نوع معاملات امروز بازار سهام که افزایش عرضه ها را شاهد بودیم برای فردا نیز شروع بازار را پرعرضه پیش بینی می کنیم اما انتظار داریم از میانه وقت معاملات، کم کم شاهد برتری تقاضا نسبت به عرضه بدلیل رسیدن برخی از قیمتها به نقاط حمایتی شان باشیم.//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان