کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔶تازه های بازاردیجیتال؛ازموبایل تاشوی سامسونگ وتلاش هوآوی برای سبقت از اپل تاصعود مجددشیائومی درجدول پرفروشها وپرچمدار توسبز هوآوی!

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 8 دقيقه


تازه های بازار دیجیتال؛از موبایل تاشوی سامسونگ و تلاش هوآوی برای سبقت از اپل تا صعود مجدد شیائومی درجدول پرفروشها و پرچمدار توسبز هوآوی!

 

تلاش هوآوی برای کسب جایگاه دومین برند بازار گوشی جهان
شرکت هوآوی برای دومین دوره پیاپی با کنار زدن اپل توانسته به‌عنوان دومین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان، جایگاه خود را تثبیت کند.
موسسه IDC در زمره موسسات تحقیقاتی معتبری در دنیا شناخته می‌شود که گزارش‌های آن همواره مورد استناد کارشناسان تحلیل بازارهای مختلف قرار می‌گیرد. یکی از حوزه‌هایی که IDC آن را به‌صورت مستمر رصد می‌کند، بازار گوشی‌های تلفن همراه است. شرکت هوآوی همواره در گزارش‌های IDC جزو سه برند اول بازار بوده‌ که البته در سال گذشته در چندین نوبت در گزارش‌های سه ماهه موفق به پشت سر گذاشتن اپل و صعود به برند دوم سهم بازار در بازارهای جهانی شده است.
بر اساس این گزارش، سهم بازار هوآوی در سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ نسبت به بازه مشابه در سال گذشته حدود ۳۳ درصد رشد داشته و توانسته بیشتر از ۱۴ درصد از سهم کل بازار گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند.  IDC در گزارش خود اشاره کرده که بازارهای رو به رشد مانند هند و اندونزی این روزها به بازار اصلی شرکت‌های چینی تبدیل شده‌اند. در همین خصوص آنتونی اسکارسلا مدیر تحقیقات موسسه IDC، که مدیریت گروه بررسی فروش جهانی دستگاه‌های تلفن همراه را به عهده داشته می‌گوید: رقابت در بالاترین سطح فروش گوشی‌های هوشمند با کسب رتبه دوم، برای دومین دوره متوالی از سوی هوآوی بسیار گرم‌تر شده است. با توجه به وجود تعطیلات سال نوی میلادی در دوره پیش‌ِرو، هنوز مشخص نیست کدام شرکت در این دوره می‌تواند در جایگاه دوم قرار بگیرد. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از این دستگاه‌ها در رده قیمتی بالایی هستند، شاخص‌های میزان فروش کلی بازار می‌تواند دوباره افزایش یابد.
+


 موبایل تاشو سامسونگ رونمایی شد
مهر : سامسونگ از یک موبایل تاشو با نمایشگر ۳/ ۷اینچی رونمایی کرده که ۴۵درصد باریک‌‌تر از موبایل‌های دیگر این تولید‌کننده است و در حالت باز کاربر می‌تواند از سه اپلیکیشن استفاده کند. سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از موبایل تاشو رونمایی کرد.
این موبایل قرار است در ماه‌های آینده به بازار عرضه شود. موبایل تاشو سامسونگ مجهز به نمایشگر Infinity Flex Display است که اجازه می‌دهد موبایل باز شده و به تبلت تبدیل شود. نمایشگر مذکور ۳/ ۷ اینچی و ۴۵ درصد باریک‌تر از نمایشگر مدل‌های دیگر سامسونگ است. همچنین نرم‌افزار اندروید برای فرمت تاشو ارتقا یافته است. به گفته این شرکت به دلیل باریکی و انعطاف‌پذیری نمایشگر می‌توان آن را هزاران بار باز و بسته کرد. همچنین هنگامی‌که دستگاه باز می‌شود کاربر می‌تواند همزمان از ۳ اپلیکیشن استفاده کند. البته این شرکت جزئیات زیادی از دستگاه را فاش نکرد. نمایشگر دستگاه یک لایه محافظتی دارد که انعطاف‌پذیر و محکم است. علاوه برآن سامسونگ اعلام کرد فناوری‌های پیشرفته نمایشگر دیگری نیز در حال توسعه دارد مانند نمایشگری که لوله می‌شود.


+
عرضه یک میلیون گوشی تاشو سامسونگ
ایسنا : سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی یک میلیون گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را روانه بازارهای جهانی کند. دی‌جی کوه، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ به تازگی پس از آنکه این شرکت پیش‌نمایشی از نمایشگر انعطاف‌پذیر خود باعنوان اینفینیتی فلکس را در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان رونمایی کرد، حالا اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی حداقل یک میلیون گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را به بازارهای جهانی عرضه کند. وی درخصوص تعداد محدود عرضه اولیه این گوشی‌های هوشمند نیز خاطرنشان کرده است در صورتی که بازارهای جهانی واکنش مثبت و بازخوردهای خوبی نسبت به این محصول نشان دهند، به‌طور قطع سامسونگ گوشی‌های هوشمند بیشتری را عرضه خواهد کرد. وی دو ماه پیش با ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل نیز در دیداری به تلاش این دو شرکت برای طراحی رابط کاربری متناسب با چنین محصولاتی پرداخته‌اند که قرار است عرضه اولیه گوشی هوشمند تاشو در آمریکا و کره‌جنوبی باشد.


+
سال تمام نشده شیائومی هدفش را زد؛ تحقق هدف شیائومی قبل از پایان سال
درحالیکه دو ماه تا پایان ۲۰۱۸ باقیمانده شیائومی که چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود،موفق شده که در سال 2018 بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند//ایسنا


+
پرچمدار هوآوی توسبز از آب درآمد!
ایسنا: بسیاری از مشتریان گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ در فنلاند با مشکل جدیدی موسوم به نمایشگر سبزرنگ مواجه شده‌اند. گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ که به تازگی در بازارهای جهانی موبایل عرضه شده است، حالا خیل عظیمی از کاربران و مشتریانش در کشور فنلاند اعلام کرده‌اند که پس از خریداری این گوشی پرچمدار چینی، با مشکل نمایشگر سبزرنگ مواجه شده‌اند تا جایی که سخنگوی این شرکت چینی اعلام کرده است که آنها قادر خواهند بود بدون پرداخت هیچ وجه اضافی، گوشی خود را در نمایندگی‌های مجاز و رسمی هوآوی در فنلاند تعویض کنند.


+
کدام برندهای موبایل‌ بیشترین و کمترین فروش را دارند ؟
ايسنا : تازه‌ترین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که میزان فروش بسیاری از برند‌های تولیدکننده موبایل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده.
 تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی مؤسسه آماری و تحقیقاتی «کانتر پوینت» نشان می‌دهد که میزان فروش بسیاری از برند‌های تولیدکننده موبایل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی، به ۳۸۶.۸ میلیون دستگاه رسیده.
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه بازار محصولات فناوری برآورد کرده‌اند که نزدیک شدن به فصل تعطیلات سال نوی میلادی، میزان فروش محصولات فناوری بخصوص گوشی‌های هوشمند را افزایش می‌دهد.

+

سود ۴۵/ ۱ میلیارد دلاری شیائومی در سه فصل اول ۲۰۱۸
ایسنا: شیائومی با انتشار تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرده است که این شرکت در ۹ ماه نخست سال جاری موفق به کسب ۴۵/ ۱ میلیارد دلار سود خالص شده است. شیائومی که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندهای نوظهور چینی در حوزه تولید گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی است، در سال‌های اخیر توانسته است به میزان فروش بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند و از طریق کسب محبوبیت و استقبال کاربران، درآمد و سودآوری بالایی را نیز برای خود به ارمغان بیاورد. حالا تازه‌ترین گزارش‌های مالی منتشر شده توسط شرکت شیائومی در ۹ ماه نخست سال‌جاری حاکی از آن است که این شرکت توانسته است ۴۵/ ۱ میلیارد دلار سود خالص به‌دست آورد که این رقم تنها در سه ماه اخیر به ۲۳/ ۳۵۷ میلیون دلار سود خالص رسیده است.
+
سامسونگ هر سال گوشی تاشو عرضه می‌کند
ایسنا: به نظر می‌رسد سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد هرساله یک مدل جدید گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر روانه بازار کند. دی جی کوه، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ که به تازگی درباره برنامه‌ها و اهداف این شرکت بزرگ تکنولوژی سخن گفته است، عنوان کرده که احتمالا سامسونگ قصد دارد به‌صورت سالانه مدل‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف را معرفی و به بازارهای جهانی عرضه کند. وی افزود: سه مدل گلکسی اس‌۱۰ و گوشی‌های تاشوی سری گلکسی اف (Galaxy F) می‌تواند آینده و سرنوشت شرکت را در سال‌های آتی به خوبی رقم بزند و نتایج قابل‌قبولی را برای سامسونگ، کاربران و علاقه‌مندان به محصولات این برند کره‌ای به ارمغان بیاورد.

+
معرفی نرم‌افزارهای برتر خدمات ارزش افزوده در اولین رویداد استارت‌آپی ایران؛ از اپلیکیشن‌های «گالری در گوشی»، «آرزو» تا اپلیکیشن «آچار همه‌کاره»
اپلیکیشن‌های «گالری در گوشی»، «آرزو» و «آچار همه‌کاره» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. جوایز این رویداد نیز در پکیج خدماتی ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی به این برندگان اهدا شد. با پایان یافتن استارت‌آپ نرم‌افزاری علاوه بر آنکه ۳ ایده برتر معرفی شدند، ۱۰ ایده منتخب نیز به سرمایه‌گذاران معرفی شدند. رویداد استارت‌آپی نرم‌افزار اولین رویدادی است که به‌عنوان تجمیع‌کننده‌های حوزه خدمات ارزش‌افزوده برگزار شد. بر این اساس در مرحله اول داوری بیش از ۱۰۰ ایده ارسال شد که از این تعداد ۱۵ ایده برگزیده شدند.

در مرحله دوم داوری نیز ۵ ایده انتخاب شدند و این ۵ ایده در اختتامیه توانستند محصول خود را ارائه کنند و بعد از نظرسنجی در نهایت ۳ ایده برتر انتخاب شدند و جوایزی به آنها اهدا شد. در رویداد استارت‌آپی نرم‌افزار صاحبان ایده‌های برتر از ایده‌های خود در حضور داوران و صاحب‌نظران دفاع کردند و پس از داوری، نرم‌افزارهای برتر معرفی شدند. اپلیکیشن‌های «گالری در گوشی»، «آرزو» و «آچار همه‌کاره» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. جوایز این رویداد نیز در پکیج خدماتی ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی به این برندگان اهدا شد. در این رویداد استارت‌آپی که بیش از ۱۰۰ ایده از سراسر کشور برای ساخت اپلیکیشن به رقابت پرداختند، با حضور معاون سرمایه‌گذاری معاونت ریاست‌جمهوری و چند تن از مدیران و شخصیت‌های حوزه استارت‌آپی ۵ ایده برتر برای ساخت اپلیکیشن معرفی شدند. علاوه بر ۵ ایده برتر، ۱۰ ایده منتخب نیز در حاشیه برنامه معرفی و برای سرمایه‌گذاران معرفی شدند// ایسنا

برچسب ها: ,,,,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان