کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔶عرضه سهام"فولاد سپید فراب کویر"در بورس؛جزئیات، زمان ومزایای بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده میلگرد؛فولادکویرکاشان با تکنولوژی پومینی ودانیلی ایتالیا /3دی97

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 7 دقيقه


🔶🔶عرضه سهام "فولاد سپید فراب کویر" در بورس؛ جزئیات، زمان ومزایای ورود بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده میلگرد بخش خصوصی به بورس تهران مجتمع فولاد کویر کاشان با تکنولوژی پومینی و دانیلی ایتالیا/3دی97

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار

وب سایت بورس نگار - فولاد سپید فراب کویر با تکنولوژی پومینی و دانیلی ایتالیا توانسته بعنوان بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده میلگرد بخش خصوصی در ایران تبدیل به یک تولید‌کننده محصولات استراتژیک در کشور گردد و در برخی محصولات تنهاترین تولیدکننده محصولات میلگرد آلیاژی و صنعتی است و جزو تولید‌کنندگان محصولات خاص در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که با عرضه سهام آن در بورس تهران ...

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار

جدیدترین خبرهای بورسی - بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده میلگرد بخش خصوصی مرحله پذیرش اولیه در بورس اوراق بهادار را پشت سر گذاشته و به‌زودی «روی تابلو» می‌رود. مجموعه مدیریت و مشاوران این شرکت در ابتدای سال ۱۳۹۶ با برگزاری هم‌اندیشی‌های سازمانی خود با توجه به حجم و اندازه گسترده این شرکت تصمیم بر این گرفتند که ترکیب و ساختار این شرکت را گسترش دهند، از این رو مقدمات تبدیل این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام را در دست اقدام قرار دادند.


 >>>تکمیلی 14مهر98: عرضه اولیه 240 میلیون سهم شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد #کویر در بورس با قیمت 6250 ریال در روز چهارشنبه  17 مهر 98 با سهمیه هر کد 600 سهم قطعی اعلام شد

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار

فولاد سپید فراب کویر با توجه به عملکرد فروش محصولات خود در بورس کالا، تصمیم گرفته تا بورسی شود. نکته قابل توجه اینکه به رغم اینکه این شرکت سهامی خاص بوده در عملکرد مالی خود کاملا شفاف عمل کرده و این عاملی شد تا بتواند برای حضور در بورس اوراق بهادار اقدام جدی کند و مقدمات و مدارک مورد نیاز سازمان بورس را فراهم کرده و در معرض بررسی و کارشناسی قرار دهد که هم اکنون نیز در مرحله پایانی پذیرش خود در بورس است. با توجه به حجم سرمایه ثبتی و همچنین مجتمع تولیدی و جایگاه و ارزش این شرکت، در جلسات متعددی بین مدیران و مشاوران این مجموعه و مدیران پذیرش بورس، تصمیم به پذیرش و درج این شرکت در تابلو رسمی بورس گرفته شد که به زودی با نهایی شدن مراحل اداری و تایید نهایی، این شرکت سازوکار قیمت‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت عرضه سهام خود را به عموم از طریق عرضه اولیه سهام فراهم خواهد آورد.

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار
اهداف این شرکت به جهت بورسی و سهامی عام شدن آن برای به روز شدن و برندینگ و قرار‌گیری در کنار دیگر شرکت‌های مطرح بورس و بدست آوردن جایگاه واقعی و ملی و ماندگاری شرکت است که در این عرصه نیز بتواند در همراهی با شرکت‌های دیگر فعالیت و گسترش یابد.شرکت فولاد سپید فراب کویر با استفاده از تکنولوژی به روز شرکت پومینی و دانیلی ایتالیا در خطوط تولیدی دو کارخانه خود توانسته به بالاترین رتبه تولید‌کننده میلگرد در ایران دست یابد، این در حالی است که این واحد تولید‌کننده شمش نیست و فقط عملیات نورد را در کارخانه‌های خود دارد.


این شرکت هم‌اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین‌ و در برخی محصولات تنهاترین تولیدکننده محصولات میلگرد آلیاژی و صنعتی است و هم‌اکنون توانایی تولید بیش از ۴۰۰ گرید سایز محصول در خطوط خود را داراست و جزو تولید‌کنندگان محصولات خاص در منطقه خاورمیانه است. با توجه به تولید برخی محصولات که پایه تولید محصولات خاص برای صنایع خودروسازی و لاستیک‌سازی و صنایع برق و بسیاری صنایع خاص دیگر است، فولاد سپید فراب کویر تبدیل به یک تولید‌کننده محصولات استراتژیک در کشور شده که حجم واردات این چنین محصولات و مواد اولیه مشابه را به کشور در حد صفر قرار داده و از واردات بی‌نیاز کرده.


در حال حاضر فولاد کویر با تمام توان و ظرفیت تولیدی خود در حال تولید و سفارش‌گیری محصولات خاص بوده و با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای مدون و ادامه‌دار خود به زودی تنوع تولید گرید‌ها و سایزهای مختلف دیگر خصوصا در زمینه محصولات آلیاژی و صنعتی را به سبد خود اضافه خواهد کرد.این شرکت هم اکنون محصولات ساختمانی خود در سایزهای گوناگون و با استانداردهای مختلف تولید کرده و اولین تولید‌کننده میلگرد با استاندارد A۴ در ایران است که امکان ساخت ساختمان با استانداردهای روز و با مصرف کمتر میلگرد در ساختمان را فراهم می‌کند.


تصفیه خانه اختصاصی
همچنین این واحد صنعتی کمترین سرانه مصرف آب را دارد و در یک تفاهم نامه با سازمان آب، حقابه خود از زاینده رود را به مردم کاشان داده و با توجه به دارا بودن چاه‌های آب متعدد، با استفاده از توانایی و امکانات خود پساب شهر کاشان را خریداری و تصفیه و در خطوط خود مصرف می‌کند. این موضوع باعث شده با مازاد آب مواجه شده و اقدام به درختکاری در اطراف کارخانه خود کند که این اقدام بخشی از فعالیت اجتماعی این شرکت است.

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار
مزایای مجتمع فولاد کویر
تهيه شمش مناسب با هزينه بالاتر که به دليل عناصر آلياژي, باعث افزايش نسبت استحكام كششي به استحكام تسليم و بالا رفتن ميزان Ductility فولاد مي شود و خواص مكانيكي و ساختار ميكروسكپي به مراتب مطلوب تری بهمراه دارد و اين موضوع خصوصاً در ميل گردهاي آجدار سايز درشت حائز اهميت مي باشد.

تجهيزات اصلي خط نورد يكي از موارد مهم جهت بدست آوردن يك محصول با تلرانس و ابعاد مشخص شده در استاندارد و خواص مكانيكي مورد نظر همراه با ساختار ميكروسكپي مناسب است كه فولاد كوير با داشتن مدرن ترين خط ميلگرد روز اروپا با اتوماسيون سطح بالا، در تمام مراحل نورد از نظر سرعت نورد، درجه حرارت شمش ،ميزان تغيير شكل در هر عبور شرايط كاملاً پايدار و تثبيت شده اي دارد.

جهت كنترل مداوم محصول و بهبود مستمر با ايجاد امكانات آزمايشگاهي و تحقيقاتي پيشرفته، كليه آزمايشات از جمله آناليز شيميايي، تست هاي مكانيكي و متالوگرافي روي محصول در محل کارخانه فولاد کویر انجام ميشود. دقت و صحت تجهیزات بگونه است كه اين آزمايشگاه به عنوان آزمايشگاه مرجع در منطقه نيزهمکاری مي نمايد.

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار

کاملترین سبد میلگرد کشور
         - شاخه آجدار A4، آج 520 از سایز 10 الی 36 میلیمتر
         - شاخه آجدار A3، آج 420 از سایز 8 الی 40 میلیمتر
        - شاخه ساده A1، س 240 از سایز 12 الی 50 میلیمتر
        - کلاف آجدار 8 تا 16 میلیمتر
        - کلاف ساده 5.5 تا 18 میلیمتر
ناوگان حمل و نقل اختصاصی
        - کمترین هزینه حمل
       - سرعت بالای تحویل
       - تحویل 24 ساعته محموله

استفاده از میلگرد s520 کاهش 20% میلگرد مصرفی پروژه ها
پذیرش سفارش طول های متغییر بین 9 تا 12 متر کارخانه جهت کاهش ضایعات میلگرد در پروژه ها
سبک تر بودن میلگرد تولیدی
       - به روز بودن تگنولوژی خط تولید و کالیبره بودن سیستم امکان تولید میلگرد در حد نصاب های وزنی تعریف شده در استاندارد را به این شرکت داده (وزن طولی) منجر به کاهش مصرف میلگرد در پروژه ها می گردد.

عرضه اولیه فولاد سپید فراب کویر در بورس وب سایت بورس نگار
تاریخچه شرکت
سهامداران شرکت بدوا درسال 1379 شرکت بازرگانی بین المللی سپید فراب کویر را تاسیس نموده که صرفا در زمینه بازرگانی و تجارت فعالیت می نمود پس از مدتی سهامداران با شناخت صحیح بازار و نیازهای اقتصادی منطقه نسبت به تغییر ماهیت فعالیت به شکل تولیدی اقدام نموده و بدین سان شرکت تولیدی فولاد سپید فراب همزمان با تاسیس در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته آران و بیدگل از توابع کاشان(آدرس کارخانه: کاشان - آران و بیدگل - جاده عباس آباد - بعد از پادگان شهید کبریایی) مژده اشتغال زایی ، تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی منقطه را با خود به ارمغان آورد.
نتیجتا در تاریخ 15/5/1381 اعلامیه رسمی تاسیس در زمینه احداث یک واحد نورد میلگرد فولادی از سازمان صنایع و معادن استان اصفهان دریافت گردید و متعاقبا قرارداد مربوط به خرید ماشی آلات با کمپانی SIEMENS VAI POMINI منعقد گردیده و پس از طی مراحل تست ،تولید رسمی از سال 1386 آغاز گردید.// گردآوری وتنظیم: بورس نگار//منابع: دنیای اقتصاد/وب سایت فولاد کویر؛ دی ماه97

برچسب ها: ,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان