کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

آیا اقساط وام مسکن 80 میلیونی پلکانی است؟ ... / 10 خرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

آیا اقساط وام مسکن 80 میلیونی پلکانی است؟ ... / 10 خرداد 94


قائم مقام بانک مرکزی با اعلام این که دستورالعمل اجرایی صندوق پس‌انداز مسکن در چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، گفت: اقساط وام‌های پرداختی از این محل یکسان بوده و بعید است تغییر کند.

اکبر کمیجانی در حاشیه بیست و پنجمین همایش سیاست‌های پولی و بانکی در پاسخ به ایسنا مبنی بر آخرین تصمیمات بانک مرکزی در مورد دستورالعمل ارائه شده بانک مسکن برای وام 80 میلیونی و اقساط آن اظهار کرد:‌ بعد از مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مسکن دستورالعمل مربوط به چگونگی راه‌اندازی صندوق را به بانک مرکزی ارائه کرد که اکنون در حال بررسی بوده و در چند روز آینده به این بانک ابلاغ می‌شود.

وی درباره این که اقساط اعلام شده برای متقاضیان بالا بوده و آیا تغییری در آن ایجاد خواهد شد، افزود: کسانی می‌توانند از این وام استفاده کنند که از توانایی بازپرداخت آن برخوردار باشند.

کمیجانی گفت:‌قرار نبود وام مسکن را افزایش دهیم اما اقساط آن تغییری نکند به هر حال هر مقدار که وام بالا می‌رود با توجه به محدوده 12 سال برای بازپرداخت ، اقساط آن هم بالا می‌رود.

قائم مقام بانک مرکزی تاکید کرد: پرداخت اقساط وام‌های دریافتی از صندوق پس‌انداز مسکن یکسان بوده و هنوز تصمیمی برای پلکانی شدن آن نگرفته‌ایم و بعید است که بازپرداخت پلکانی باشد. /ایسنا/

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان