کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جزئیات صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری ... / 14 اسفند 93

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه
جزئیات صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری
 
صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم"سپاس" در نظر دارد واحدهای سرمایه گذاری صندوق مذکور را بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه 16 اسفند ماه 93 عرضه عمومی می نماید.

 

صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم"سپاس" در نظر دارد واحدهای سرمایه گذاری صندوق مذکور را بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه 16 اسفند ماه 93 عرضه عمومی می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از معاونت بازار به اطلاع می­رساند، صندوق سرمایه­ گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم "سپاس"در نظر دارد واحدهای سرمایه­ گذاری صندوق مذکور را بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی نماید. صندوق ، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و براساس مقررات، اساسنامه و امیدنامه خود فعالیت خواهد کرد. برخی از مشخصات صندوق به شرح ذیل می­باشد:

 

·نام صندوق سرمایه­ گذاری قابل معامله: پاداش سهامداری توسعه یکم "سپاس" دارنده اوراق اختیار فروش تبعی

·نوع صندوق: صندوق سرمایه ­گذاری در سهام

·ارکان صندوق:

·مجمع صندوق: مجمع صندوق از اجتماع دارندگان واحدهای سرمایه ­گذاری ممتاز تشکیل می شود و تشریفات دعوت، تشکیل و تصمیم­ گیری آن در اساسنامه قید شده است. مجمع صندوق می تواند اساسنامه، امیدنامه، مؤسس، مدیر، متولی، بازارگردان و حسابرس را تغییر دهد.  فقط دارندگان واحدهای سرمایه گذاری ممتاز، در مجامع صندوق حق رأی دارند.

·مؤسسین: مرکز مالی ایران(سهامی­ خاص) است که در تاریخ 05/04/1387 با شمارة ثبت 325339 نزد مرجع ثبت شرکت‌های شهرستان تهران به ثبت رسیده است. نشانی موسس عبارت است از: تهران- خیابان حافظ- نبش هاتف- شماره 192 و شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه که در تاریخ 23/11/1389 با شماره ثبت 396753 نزد مرجع ثبت شرکت­ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده­است . نشانی موسس عبارت است تهران-خیابان حافظ-کوچه ازهری-پلاک 10 .

 

·مدیر: مدیر صندوق، مرکز مالی ایران(سهامی خاص) است که در تاریخ 05/04/1387 با شمارة ثبت 325339 نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری شهرستان تهران به ثبت رسیده است. نشانی مدیر عبارت است از: تهران- خیابان حافظ- نبش هاتف- شماره 228. برای انتخاب دارایی‌های صندوق، مدیر حداقل یک نفر را به عنوان عضو/ اعضای «گروه مدیران سرمایه‌گذاری» انتخاب می‌کند و می‌تواند در هر زمان اعضای گروه را تغییر دهد.

·متولی: متولی صندوق، شرکت مشاور سرمایه­گذاری تامین سرمایه نوین(سهامی­ خاص) است که در تاریخ 22/12/1389به شماره ثبت 398513 نزد مرجع ثبت شرکت‌های شهرستان تهران به ثبت رسیده است. نشانی متولی عبارتست از : تهران- خیابان کریمخان زند- کوچه شانس- ساختمان 258- طبقه دوم- واحد 7  وظیفة اصلی متولی که در اساسنامه قید شده است؛ نظارت مستمر بر ارکان اداره کننده و ارکان نظارتی صندوق در اجرای صحیح مقررات، اساسنامه، امیدنامه و رویه‌های صندوق به منظور حفظ منافع سرمایه‌گذاران و طرح موارد تخلف در مراجع رسیدگی و پیگیری موضوع است.

 

·حسابرس:  حسابرس صندوق، موسسه خدمات حسابرسی مدبران مستقل است که در تاریخ 25/04/1379 به شماره ثبت 12096 نزد مرجع ثبت شرکت‌های شهرستان تهران به ثبت رسیده است. نشانی حسابرس عبارتست از: تهران- خیابان شهیدسرافراز- کوچه دریای نور- پلاک 26- طبقه اول- واحد7. وظایف و مسئولیت‌های حسابرس در اساسنامه قید شده است. حسابرس باید از درستی ثبت و نگهداری حساب‌های صندوق مطمئن شود، گزارش‌های عملکرد و صورت‌های مالی صندوق را در مقاطع زمانی معین بررسی کرده و راجع به آنها اظهارنظر نماید و راجع به صحت  محاسبة ارزش خالص دارایی و قیمت صدور و قیمت ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری در دوره‌های معین اظهارنظر نماید. برای تغییر حسابرس، موافقت متولی و مجمع صندوق هر دو لازم است.

 

·مزایای دارندگان واحدهای سرمایه­ گذاری: هر واحد صندوق سرمایه­ گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم با اختیار فروش تبعی به فروش میر­سد و در سررسید(31/01/1395)، هر واحد با قیمت 13000 ریال قابل اعمال میباشد. روش اعمال بصورت انتقال واحدهای صندوق  به قیمت اعمال از دارنده "واحد به عرضه کننده و یا پرداخت مابه‌التفاوت قیمت اعمال و خالص ارزش دارایی صندوق(NAV) در تاریخ اعمال به دارنده واحدها به صورت نقدی یا  از طریق واگذاری اوراق بهادار جدید از عرضه کننده به دارنده می باشد. روش اعمال توسط مدیر و از طریق بورس اعلام می­شود.

 

·تعداد واحدهای سرمایه­ گذاری قابل انتشار در مرحله اول، 100،000،000 واحد

· تعداد واحدهای سرمایه­ گذاری ممتاز: 2 واحد

·تعداد واحدهای سرمایه­ گذاری عادی قابل عرضه در مرحله اول: 49،999،998 که به تقاضای مدیر و موافقت بورس می­تواند تا سقف 999،999،998  در افزایش یابد.

·مبلغ اسمی هر واحد: 10,000 ریال

·روش عرضه: ثبت سفارش

·تاریخ و ساعت شروع و پایان ثبت سفارش: دوره ثبت سفارش از ساعت 9:30 صبح روز شنبه مورخ 16/12/1393 لغایت ساعت 12:30 همان روز خواهد بود.

·کف قیمت و دامنه ثبت سفارش: در ثبت سفارش کف قیمت این اوراق 10،000 ریال و سقف قیمت 11،000 ریال است.

 9303/1

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان