کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

مجوز افزایش سرمایه براي 6 شرکت بورسی صادر شد... / 22 اسفند 93

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

مجوز افزایش سرمایه براي 6 شرکت بورسی صادر شد... / 22 اسفند 93

 

 

شرکت‌های آبسال، سرمایه‌گذاری ملی ایران، گروه مپنا، صنایع کاشی و سرامیک سینا، داروسازی ابوریحان و شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کردند.

 

 

شرکت آبسال

شرکت آبسال مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی خود را از محل سود انباشته دریافت کرده است.

 براین اساس، شرکت آبسال سرمایه‌ فعلی 240 میلیارد ریالی خود را به میزان 120 میلیارد ریال افزایش می‌دهد.

 آبسال هدف از افزایش سرمایه مزبور را به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت اعلام کرده است.

 

 شركت سرمایه‌گذاری ملی ایران

در این راستا، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران نیز سرمایه خود را یک‌هزار و 200 میلیارد ریال معادل (7/ 20 درصد) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش خواهد داد. به این ترتیب، سرمایه شرکت از مبلغ 5 هزار و 800 میلیارد ریال به مبلغ 7 هزار میلیارد خواهد رسید. «ونیکی» هدف از انجام افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری انجام شده در سال‌های اخیر عنوان کرده است.

 

شركت گروه مپنا

 همچنین شرکت گروه مپنا قصد دارد سرمایه خود را از رقم 10 هزار میلیارد ریال به مبلغ 13 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش دهد. «رمپنا» این افزایش سرمایه را از محل سود انباشته انجام می‌دهد و هدف از انجام آن را اجرای طرح تبدیل نیروگاه گازی توس به نیروگاه سیکل ترکیبی عنوان کرده است.

 

شركت صنایع کاشی و سرامیک سینا

 برهمین اساس، شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا مجوز افزایش سرمایه خود را از مبلغ 210 میلیارد ریالی فعلی به مبلغ 544 میلیارد و 854 میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران دریافت کرده است. «کساوه» افزایش سرمایه مزبور را به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت انجام داده است.

 

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

 براساس این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی نیز سرمایه خود را 300 میلیارد ریال افزایش خواهد داد.

 این شرکت سرمایه خود را از مبلغ 400 میلیارد ریال به مبلغ 700 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش خواهد داد. «غشاذر» نیز هدف از انجام این افزایش سرمایه 75 درصدی را اصلاح ساختار مالی و خروج از مشمولیت مفاد ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت اعلام کرده است.

 

شركت داروسازی ابوریحان

در همین حال داروسازی ابوریحان برای افزایش سرمایه 80 درصدی مجوز دریافت کرده است. این افزایش سرمایه 64 میلیارد ریالی از محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش انجام خواهد شد.

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان