کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بیمه‌ ای های بورس چقدر سود دادند؟ >>> بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه ملت، بیمه پارسیان، بیمه آسیا، بیمه سرمد و بیمه کوثر // 4 مرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


 بیمه‌ ای های بورس چقدر سود دادند؟

>>> بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه ملت، بیمه پارسیان، بیمه آسیا، بیمه سرمد و بیمه کوثر // 4 مرداد 94
 

تعداد زیادی از شرکت‌ها و موسسه‌های اقتصادی، در یکی دو ماه اخیر مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند.
 به گزارش ایسنا، بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای، بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری نیز در ماه‌های خرداد و تیر سال جاری از صاحبان سهام خود خواستند برای بررسی صورت‌های مالی سال 1393 و تصویب سود هر سهم در مجمع سالیانه حاضر شوند؛ در گزارش زیر میزان سود اعطایی بیمه‌ها بررسی شده است.


 46 ریال سود برای هر سهم بیمه البرز

 شرکت بیمه البرز یکی از شرکت‌هایی بود که مجمع عمومی عادی سالیانه خود را در روزهای پایانی خرداد ماه برگزار کرد.

 در این مجمع که برای بررسی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ‌برگزار شده بود، به ازای هر سهم ۴۶ ریال سود بین سهامداران تقسیم شد.

 در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه البرز بیش از ۹۲ درصد از سهامداران این شرکت، حضور داشتند و عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی این شرکت را به تصویب رساندند.


 تقسیم 400 میلیارد ریال سود در مجمع سالیانه بیمه ملت

 شرکت بیمه ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را در خرداد ماه و با حضور بیش از 95 درصد صاحبان سهام برگزار کرد. در این مجمع مقرر شد مبلغ 400 میلیارد ریال و به ازای هر سهم 200 ریال به عنوان سود نقدی و بر اساس برنامه‌زمان بندی اعلام شده، به سهامداران پرداخت شود.


 240 ریال سود برای هر سهم بیمه سرمد

 دومین مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد نیز با حضور بیش از 92 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت در تیر ماه برگزار شد. در این مجمع مبلغ 100 میلیارد ریال به عنوان سود شرکت اعلام و 93 درصد از این میزان به مبلغ 240 ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران تقسیم شد.


 ۱۰ریال سود برای سهامداران بیمه آسیا

 مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا نیز در روزهای میانی نخستین ماه تابستان برگزار شد. در این مجمع که با حضور بیش از 92 درصد سهامداران تشکیل شد، صورت‌های مالی سال1393 این شرکت به تصویب رسید و مقرر شد مبلغ ۱۰ریال سود به ازای هر سهم، بین سهامداران تقسیم شود.


 220 ریال برای هر سهم بیمه کوثر

 مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر نیز روز 23 تیر برگزار شد. در این مجمع صورت‌های مالی شرکت و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد. در این نشست صورت‌های مالی شرکت بیمه کوثر تصویب و مبلغ 308میلیارد ریال و به‌ ازای هر سهم 220 ریال به‌عنوان سود نقدی سهام به سهام‌داران تخصیص یافت.


 9 ریال سود برای هر سهم بیمه دانا

 در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا نیز که در روزهای پایانی تیر ماه برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1393 به تصویب رسید. همچنین افزایش سرمایه شرکت و تقسیم 9 ریال سود بین سهام‌داران، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا بود.

 

تقسیم سود 200 ریالی در مجمع بیمه پارسیان

در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه پارسیان نیز که در تیر ماه برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1393 به تصویب رسید و به هر سهم این شرکت 200 ریال سود نقدی اختصاص یافت.

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان