کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

پيش بيني مشاوران املاک از بازار مسكن در پاييز94 >>> پاییز 94 برای مسکن چگونه فصلی خواهدبود؟ // 11 مهر 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


پيش بيني مشاوران املاک از بازار مسكن در پاييز94

>>> پاییز 94 برای مسکن چگونه فصلی خواهدبود؟ // 13 مهر 94
 

 
   وب سایت بورس نگار - با آمدن فصل تابستان تمام تصورات به این صورت بود که تغییراتی در بازار مسکن ایجاد شود و این بازار بهبود یابد، اما به نظر می‌رسد تصورات اشتباه بود و تغییر چندانی در این بازار ایجاد نشد، حال با آمدن فصل جدیدی از سال آیا قیمت مسکن تغییری می‌کند؟ آیا در فصل پاییز تغییری در بازار مسکن ایجاد می‌شود؟ برخی از مشاوران املاک در شهر تهران نظرات خود را در این باره بیان کرده‌اند.


یکی از مشاوران املاک در شرق تهران  گفت: به طور یقین قیمت مسکن در فصل پاییز هیچ تغییری نمی‌کند و تغییرات در بازار مسکن در ماه‌های 10 و 11 صورت می‌گیرد و بازار رونق گرفته و وضعیت بهتر می‌شود.


 مشاور املاک دیگری بیان کرد: احتمال اینکه قیمت مسکن در فصل پاییز تغییر کند بسیار کم است و می‌توان گفت که چنین احتمالی هرگز وجود ندارد، زیرا در نیمه دوم سال اگر قیمت‌ها تغییری کند، همیشه در ماه‌های آخر این تغییر صورت می‌گیرد.


 یکی دیگر از مشاوران گفت: بازار چند سالی است که در رکود کامل به سر می‌برد و در این شرایط نمی‌توان گفت قیمت‌ها کاهش یا افزایش پیدا کرده‌اند، زیرا قیمت‌ها به صورتی شده که هر کسی قیمت دلخواه خود را برای ملک می‌گذارد.


 او در ادامه افزود: هر ساله با فرارسیدن فصل تابستان که فصل رونق بازار مسکن به شمار می‌رود، همه به دنبال تغییری در این بازار هستند، اما امسال بر خلاف سال‌های گذشته تابستان سختی را پشت سر گذاشتیم، حال چه رسد به فصل پاییز که همیشه فصل سختی برای بازار مسکن بوده، پس به طور یقین قیمت‌ها تغییری نمی‌کند و بازار هم در رکود باقی می‌ماند.


 مشاور املاک دیگری بیان کرد: گمان نکنم که در فصل پاییز تغییری در قیمت‌ها ایجاد شود، اما در اواخر زمستان ممکن است قیمت مسکن کمی افزایش یابد و همین موضوع باعث ایجاد رونق نسبی در بازار مسکن شود.


 بسیاری دیگر از مشاوران املاک نیز عقیده دارند که در سه ماه فصل پاییز تغییری در بازار ایجاد نمی‌شود و هر تغییری که در بازار مسکن رخ دهد، در اواخر سال و در فصل زمستان صورت می‌گیرد.// اقتصادنیوز

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان