کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> و بازهم خساپا ناجی بورس شد؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 25 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟  
>>> و باز هم خساپا ناجی بورس شد ... 

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> و بازهم خساپا ناجی بورس شد؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 25 بهمن94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، همانطور که شب گذشته عنوان شد انتظار داشتیم بازار در اواخر روز دوشنبه برگشت به مثبت داشته باشد ولی امروز و در همان ابتدای معاملات تشکیل صف خرید مستحکم و بدون عرضه سایپا جو کلی بازار را مثبت کرد ولی هرچه از زمان بازار سپری شد راه سهام پرپتانسیل از سایر سهام جدا شد و بطوریکه در یک گروه برخی سهام مثبت و برخی منفی به کارشان ادامه می دادند. بهرحال امروز هم خساپا توانست جو بازار مثبت کند.


امروز بعد از ساعات معاملات آگهی عرضه عمده 6 درصد از سهام خساپا با قیمت 350 تومان توسط رنا منتشر شد که خریدار آن وساپا خواهد بود با انجام این معامله رنا توانایی حداقل 63 تومان سود به ازای هر سهم را خواهد داشت که بخشی از آن بابت پرداخت بدهی های رنا هزینه خواهد شد و باقیمانده آن نیز در صورتهای مالی شرکت در بخش سود حاصل از سرمایه گذاری ها منظور می شود. این خبر میتوان ادامه روند صعودی را برای نمادهای مرتبط با این معامله بدنبال داشته باشد و انتظار می رود با مثبت ماندن این سه سهم ، سایر گروه ها نیز متاثر از این جو ، معاملاتشان را به بازه مثبت برسانند هر چند همچنان روند استراحت و اصلاح در برخی نمادها را انتظار خواهیم داشت.


در سایر بازارها، به رغم تعطیلی بازارهای جهانی قیمت سکه برای دومین روز متوالی بالای مرز یک میلیون تومان معامله شد و دلار نیز در ادامه روند کاهشی اش امروز برای روز دوم زیر سطح روانی و مهم 3500 تومان معامله شد. در بازار نفت انتظار می رود فردا در شروع بازارهای جهانی روند نزولی قیمت ادامه داشته باشد در این حوزه برخی انتقادات از شرکت ملی نفت برای تخفیفات بالای فروش نفت شدت گرفته که بنده این انتقادات را وارد نمی دانم چرا که در این بازار رقابتی که ما سهم فروش نفت مان را بواسطه تحریمها از دست داده ایم برای ورود می بایست دست به این تخفیفات بزنیم تا بتوانیم مجددا به برخی بازارهای قدیمی نفوذ کنیم حتی اگر به ضرر ما باشد باید این اقدام برای پس گرفتن حق فروش نفت انجام شود در این حوزه باید یادآور شد به ازای هر یک دلار کاهش درآمد ما، عربستان 10 دلار متضرر خواهد شد پس منتقدان می بایست چند صباحی صبر کنند تا قراردادهای فروش نفت ما شرایط استیبل را پیدا کند آن زمان میتوان نسبت به چانه زنی ها برای فروش با دستان بازتری به معامله پرداخت.  
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  جزئیات مذاکرات سایپا با خارجی‌ها برای قراردادهای جدید از زبان مهدی جمالی مدیرعامل
 >>  سایپا در خصوص تهاتر طلبش از شرکت سرمایه گذاری سایپا شفاف سازی کرد
 >>  در مجمع سایپا چه گذشت؟ تصمیم گیری برای خساپا، خاذین، خزامیا، خپارس، ولساپا، پلاسک و مگاموتور
 >> سایپا یک تنه در برابر عرضه ها ایستاد

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان